2003. szeptember 30.

Teljes a káosz. Dobozok mindehol. Évi tegnap jött, 3/4 óra alatt pakoltunk be a mikrobuszba. Ő is csodálkozott, hogy mennyi cuccunk van :) Könnyebb lenne, ha napközben nem a melóhelyünkön lennénk, hanem kényelmesen be és kicsomagolhatnánk. De ez van.

Reggel vettem egy doboz cigit. Kb február óta nem dohányzok rendszeresen, csak akkor szívok el 1-1 szálat, ha ideges vagyok. Most nem voltam ideges, egyszerűen megkívántam, és nem álltam ellen a kísértésnek.

Vannak Pécsen olyan arcok, amelyeket szinte mindenki ismer. Van egy idős néni, 60 fölötti lehet. Mindig erősen sminkeli magát, piros rúzs, fekete szemceruza, és arcpirosító. Két nagy szatyorral megy mindig mindenhova. Állítólag valamikor régen (talán a 2. világháború idején) menekülnie kellett, valakik megerőszakolták, aztán kicsit megőrült. Azért hordja magával a cuccait, hogy mindig legyen nála 1-2 holmi ha ismét menekülni kell ...

Egy másik közismert személyiség a "Csumi-néni". Színésznő volt. Aztán azt hiszem meghal a férje és elkezdett inni. Amúgy egy tök aranyos néni, 50 fölötti. A nevét onnét kapta, hogy amikor köszön valakinek, akkor mindig azt mondja, hogy "csumizlak" :)

Persze nem csak a nők kattannak be városunkban :)) Van egy 30-40 közötti pasi, szakállas, elég hajléktalan kinézete van. Ő arról híres, hogy az utcán mindig kiabál, szidja a rendszert, vagy én nem is tudom mit. Leghíresebb cselekedete: a McDonald's előtt fogott egy kiflit, beleszúrt egy szívószálat, és úgy csinált, mintha mobiltelefonált volna :))

Nincsenek megjegyzések: