2003. szeptember 22.

Kellemes hétvégém volt. Arra már nem emlékszem pénteken este hol voltunk, mit csináltunk, de biztos jól éreztem magam :) Jah! Megvan! Anyáméknál voltnk kint, öcsémnek volt a 10. születésnapja.
A belvárost teljesen feltúrták, mindenhol útlezrások, útszkületek vannak. Ráadásul az egyik csomópontnál, ahol új sávot akartak csinálni, találtak egy török fürdő maradványait a fölg alatt. Hazafelé megnéztük. Bár annyira nem értek sem a törökkori fürdőkhöz, sem a régészeti leletekhez, azért izgalmas volt lemenni azon a feltárt lépcsőn, amin régen mások, más céllal mentek le. Szeretem Pécsben azt, hogy az egész város alatt egy bazi nagy alagút rendszer van, és akárhányszor elkezdik valahol túrni a földet, találnak valamit :)
Pl: Ókeresztény mauzóleum.

Egy vízlépcső volt a helyén, aztán amikor lebontották, mert már kicsit elavult, akkor találták ezt. Egy templom állt itt Kr.u -i 4. században, alatta meg sírkamrák vannak, falfestményekkel, amelyek arra is következtetni engednek, hogy a népvándorlás idején is használatban volt az építmény.

Szombaton délután találkoztunk Évivel, vele mászkáltunk ide-oda, sörsátor, Várárok, hallgattunk U2-t, elérzékenyültünk, megnéztünk egy tök jó szabadtéri színi előadást, (Mi a szerelem? címmel) beszélgettünk Zsófiról, pasikról, szemét pasikról és hülye bunkó férfiakról. :) Évi úgy tudta, hogy ingyenesen lehet múzeumokat látogatni (de csak olyanokat, amik nem egyházi kézben vannak). Végülis nem tévedett sokat, csakhogy vasárnap volt ez az ingyenes dolog, és csak diákoknak. Úgyhogy majdnem múzeumokba is mentünk. Lényeg: du. 4-től egészen éjfélig mászkáltunk. Utána Évi még feljött hozzánk, beszélgettünk kb egy órát, megetettük, felöltöztettük :))) Még szerencse, hogy nem lakik messze tőlünk. Remélem azért épségben és egyben hazaért, és a náthából is kigyógyult. :))

Vasárnap én volnam a "minta-asszonyka" :) Takarítottam, mostam, főztem. Mustáros pácolt sülthusit csináltam, pirosra sült ropogós hagymakarikákkal, főtt krumplival. Ritkán mondom arra, hogy jó, amit én csináltam, de ez istenien finom lett :) Este terveben volt, hogy megint lemegyünk a sörsátorba, vagy valahova, de lusták voltunk, és inkább csak döglöttünk.:) Majd hétfőn.

Ahh, találtam még egy mozgó mandalát :)

Nincsenek megjegyzések: