2003. szeptember 12.

Végre én is láttam tegnap az új helyünket :)
Kis lakás, de nagyon otthonosan be lehet rendezni. A bútorok kicsit régiesek, de ez legyen a legnagyobb probléma. Egyenlőre még kicsit doh szag van, mert az előző lakok nem szellőztettek, de egy nagytakarítás és egy kis füstölő után ez nem lesz probléma. Hajnalban felébredtem 4 órakor, és 6ig nem is tudtam visszaaludni, mert egyfolytában azon gondolkoztam mit, hova fogok tenni. Egyetlen dolognak nem találtam meg a helyét: a számítógépnek. Mert van ugyan egy kis dohányzóasztal, arra ráférne, de akkor a tv-t nem fogjuk tudni hova tenni ... A konyhában is van egy asztal, de az a konyhába kell. Nekünk is van egy pici asztalunk, de azon meg a mikró lesz. Ráadásul: lesz egy plusz ágyunk, úgyhogy azzal sem lesz probléma, hogy vendégeket fogadjunk, és valaki ott szeretne aludni. Nagyon örülök ennek.
Nem kezdtem tegnap dobozolni, a hétvégére tartogatom ezeket az élvezeteket. :))
Aztán azon is gondolkoztam, hogy mi lenne, ha lenne egy kiscicánk ... Csakhogy Kopat allergiás a macskaszőrre. (igaz, nem mindegyikre) De azt hiszem nem lesz. Volt egy macskám, akit nagyon szerettem, Gusztinak hívták, vele nőttem fel, 11 évet élt. Ha még élne, gondolkodás nélkül elhoznám anyáméktól ... Azt hiszem, hogy a kiscicában őt keresném ... akkor inkább nem kell, mert Gusztikát nem tudja pótolni ezer macska sem.
Kicsit dagi volt, és lusta, amolyan tipikus Garfield :))

Nincsenek megjegyzések: