2003. szeptember 23.

Az őrület kerülget, amikor nem működik a blog, és utána valami egészen új szerkesztői felület jelenik meg. Csak tudnám mi a fenének változtatnak mindig.

Azt hiszem alapjaiban rengett meg az eddigi világképem. Ráadásul egy olyan témával kapcsolatban, ami nagyon kényes. Félek attól, hogy ha ezeket az új nézetek a magaménak fogom vallani, nagyon sokan ellenem fordulnak majd.

A zsidó holocaustról van szó. Eddig én is ugyanazon a nézetem voltam, mint az átlagember. Az volt bennem, hogy ártatlanul meghalt 6 millió zsidó. Sajnáltam őket, szidtam a németeket. Aztán miután L.-val beszélgettem erről kicsit elgondolkoztam.
Mert ugye ott van a Biblia. Amiben benne van, hogy a zsidóknak menekülniük kellett Egyiptomból. Rabszolgák voltak.
Na már most; az napjainkban egyre közismertebb tény, hogy az egyiptomiak nem alkalmaztak rabszolgákat, hanem munkások voltak, akik a piramisokat felépítették. Volt szállásuk, kaptak kaját. Nem voltak rabszolgák. De akkor a Biblia hazudik??
Havonta van a Spektrumon, NG-on olyan műsor, melyben újabb feltárásokat mutatnak be, újabb épületeket ásnak elő, ahol a munkások laktak, étkeztek. És a múmiák, melyek előkerülnek, bizonyítják, hogy sokat dolgoztak ugyan, de jó körülmények között éltek, tápláló ételeket ettek, és kiváló orvosi ellátásban is részesültek.
Miért hallgatják el az igazságot? És egyáltalán mi az igazság?
Nem vagyok Holocaus-tagadó. De kezdem azt hinni, hogy a gázkamrás történetek csak propagandák. Könyörgöm kis logika: miért álcáznának egy gázkamrát tusolónak, ha már onnét elméletileg úgysem jönnének ki az emberek, hogy elmondják, hogy nem is tusoló?
És a falak szerkezetében talált Zyklon-B mennyisége nem volt elegendő ahhoz, hogy halálos legyen. Sokan haltak meg a tifuszban, melyet a tetvek okoztak. És a vicces az, hogy ha több Zyklon-B -t használtak volna - ami egyébként rovarírtó - lehet hogy több zsidó életben maradt volna.

Káosz van bennem. Eddig védtem a zsidókat, héberül tanultam ... mindaz amiben hittem nem is igaz?

Nincsenek megjegyzések: