2003. szeptember 23.

Voltam reggel nőgyógyásznál, mert mikor múlthéten felhívtam az eredményem miatt, azt mondta, hogy menjek vissza, mert valami nem stimmelt. Gyomorgörcs megvolt, ráadásul korán kellett kelni. Mi több, baromi sokan voltak előttem. Elkezdtem számolni, de a 7. után meguntam. Kb 10 ember várakozott előttem, 3 mögöttem. Voltak olyanok is, akik jöttek, aztán mindenféle kérdezősködés nélkül a sor elejére helyezték magukat, és bementek.
És persze nem én lennék én, ha nem pont akkor ment volna el a doki 10 percre a rendelőből, amikor már én voltam a következő :) Grrr...
Nagy nehezen sorra kerültem. Olyasmit mondott, hogy a sejtjeim egészségesek, csak kevés van belőlük. Vagy hogy ő vett le múltkor keveset?! Mindegy. Irattam fel gyógyszert is. Azt tanácsolta, hogy az egyik levél beszedése után tartsak egy hónap szünetet, hogy kiürüljön a szervezetemből, aztán folytathatom. Ehh.. ezt Kopatnak még nem mondtam, kíváncsi vagyok hogyan fog reagálni erre. Szerintem kicsit kétségbeesik:)) Jön a régi "gumis-rendszer" :)))

Tegnap este séta közben véletlenül összefutottunk Évivel és a barátnőjével, aki kivenné azt a szobát, ahol most mi vagyunk, és ahonnél elmegyünk. Megbeszéltük, hogy valamelyik nap felugrik hozzánk, körülnéz, és akkor beszélünk a Misivel is (tulaj), szólunk, hogy mi elmegyünk, de lenne valaki más a helyünkre. Azt hiszem ez elég korrekt dolog.

A K&H bankból Kopat még mindig nem tudja kivenni a pénzét a számláról, mert a rohadt Dunántúli Napló még mindig nem fejezte be az átutalást. Vagy befejezte, de akkor a bank szarakodik, 10-e óta!! Két hete. Úgyhogy ma Kopat bemegy és kiveri a hisztit. Legutóbb is csak úgy sikerült hozzájutni a pénzhez, hogy ügyvéddel, pereskedéssel fenyegetőzött. Milyen egy mocskos banda ez?! Gyűlölöm, hogy az ember ilyen nehezen tud hozzáférni ahhoz a pénzhez, amiért megdolgozott. Basszus, mások millókat sikkasztanak, nekünk meg nem képesek kifizetni azt a kurva 100E Ft-ot!

Szerdán lehet, hogy megyek íjjászkodni. Persze ez még egyáltalán nem biztos, mert azzal a sráccal mennék, aki beígérte a találkozót azzal a táltossal. Úgyhogy ez is olyan vagy-vagy helyzet.

Álmomban apámmal veszekedtem. Ő neki akart menni Kopatnak, én meg tökön rúgtam. Arra ébredtem, hogy a falat rúgdosom :))

Nincsenek megjegyzések: