2003. szeptember 24.

A tegnapi zsidókkal kapcsolatos felismerést ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a kisgyerek rájön arra, hogy nincs Télapó!

Amikor hazamentem Kopat nem volt otthon, viszont hagyott egy kis üzenetet, hogy 6 körül ér haza. Ott volt az ágyon egy nagy adag abból a pogácsából, amit nagyon szeretek, és egy szál vörös rózsa :) Pedig nem ünneplünk semmit. Nagyon jól esett.

Este megint elmentünk mászkálni. Olyan kedvem volt, hogy csinosan öltöztem fel, hosszú fekete szoknya, és az a hálós fekete felsőrész. Ha nem egyedül megyek az utcán, csak akkor merem felhúzni. Aztán felhúztam hozzá a kis papucs-szandálomat. Ennek az eredménye az lett, hogy jól fertötre a lábujjamat, és a talpamat :( Még most is fáj picit.
Útközben összetalálkoztunk P.-vel és barátnőjével, velük mentünk tovább. P. ott lakik tőlünk pár utcával arrébb, úgyhogy hazafelé is együtt mentünk.

Napközben felhívtam Kopatot az új munkahelyén, a főnöke vette fel a telefont. Otthon Kopat elmondta, hogy a főnöke úgy hívta őt a telefonhoz, amikor kerestem, hogy "keres egy szőke női hang". Aztán amikor közölte, hogy nem szőke, hanem gesztenyebarna, akkor a pasi mondta, hogy olyan kellemes hangom volt :)) Na, ezt még senki nem mondta, pedig nyáron elég sokat telefonáltam a melóhelyemen, amikor késtek a megrendelések, és egyik ügyfél sem mondta, hogy "ohh, ha ilyen kellemes hangja van, akkor nem is baj, ha késnek az ablakok, legalább többször hív" :))

Türelmetlenül várom a jövőhetet. Kopat beszélt a sráccal, akitől az új lakást béreljük jövő hónaptól. Felújította a fürdőszobát, kifestett mindenhol, és berakta már a franciaágyat is :) Szombat délelőtt megkapjuk a kulcsokat. Lehet hogy nem fogom kibírni, és még aznap átpakolászok pár holmit :)) Pogányba is ki kellene mennünk, Kopat szüleihez, mert ott vannak a kimosott cuccok, ágynemű, törölközők. Már kb 2 hónapja száradnak :)))
Azt hiszem jót fog nekem tenni a környezet változás. Már most érzem hatékony jeleit :)) Visszatért belém az élet. Reggelente egy nagy szeretkezéssel kezdjük a napot. Nem is kell ennél jobb nappali, ránckisimító krém :))

Délután, ha nem fog esni az eső, akkor megyek íjjászkodni :) De lehet, hogy akkor is, ha esik. Még nem tudom. Mindenesetre most eléggé be van borulva, lóg az eső lába

Egy régi ismerőstől kaptam e-mailben egy linket. Egy szép nagy dolog volt a képen hóból felépítve :)) Csak azt nem értem, hogy miért küldte a képet ...

Nincsenek megjegyzések: