2003. szeptember 10.

Ok. Szóval. Tegnap olyan volt a kedvem, mint az időjárás. Aztán regisztráltam csak úgy a vicc kedvéért egy társkeresőbe, de olyanba, ahol chatelni és levelezni is lehet emberekkel. Tök jó. Itt meg lehet kukkolni az oldalt :)
Megismerkedtem egy rendőrbácsival :) Nem áll szándékomban új társat keresni, viszont nagyon szeretek új embereket megismerni. Azt vettem észre, hogy az ilyen szintű ismerkedés könnyebb úgy, ha a másik fél tisztában van azzal, hogy nekem már van partnerem, és nem a szex miatt keresem a társaságát. Persze, jogos a kérdés, hogy miért egy társkeresőben ismerkedek ... nem tudom, csak úgy :)

Tegnap mire hazaértem Kopat már halat pucolt. A mellettünk, másik házban lakó középkorú pasitól kapta. A fejét levágta és beletette egy tálba. Kicsit viccesen nézett ki, ahogy a hal farkasszemet néz velem a tálból. Aztán látta, hogy nagyon nézem a szemét, és elkezdett ügyködni azon, hogy kivegye nekem. Félúton szóltam neki, hogy ok, ennyi elég is volt, a többi hal-szem részletre nem vagyok kíváncsi . Pfujj :))

Aztán nagy tanakodások közepette arra jutottunk, hogy halászlevelt csinálunk a halacskából. Egyetlen probléma volt: nem tudta egyikünk sem, hogyan kell megcsinálni. Hagymát pirítottunk, fűszereztünk, tettünk bele olyan halászlé kockát, felengedtük vízzel, oszt' hagytuk főni. :)) Hát ... hmm.. finom lett, persze :)))
Szegény Kopatom, úgy sajnáltam, látszott rajta, hogy bűntudata van, amiért nem tudta jobban megcsinálni, de vígasztaltam azzal, hogy bizony én sem csináltam volna jobbat. Valahogy az egésznek olyan íze lett, mint egy pörlöltnek. Csak hígabb. És egy jó nagy lábossal lett belőle, úgyhogy ezen a héten szerintem minden esete az lesz a vacsora :))
Halászlé főzési tippeket várok e-mailben :)

Nincsenek megjegyzések: