2003. szeptember 22.

A mai nap kalandja:
Telefonáltam főnökömnek, hogy hozzon be pénzt, mert ma jön egy pasi, akinek fizetni kell. Mondta, hogy menjek át egy utcával arrébb, az Tb irodájába, mert most ott vannak, dolgoznak. Bementem. Mivel azt mondta, hogy mire odaérek, addigra lejön, ezért kutató tekintettel néztem szét. Nem láttam. Egy fiatal biztonsági őr, miután mondtam neki, hogy kit keresek elküldött a szemközti ablakhoz. Aztán utánam jött, hogy menjek vissza, mert ott mégsem fognak tudni segíteni. Aztán vártam pár másodpercet, amik óráknak tűntek. Elkezdtek össze-vissza telefonálgatni, aztán felküldtek a 4.re, onnét tovább az 5.re, ahol összetalálkoztam főnökömmel, aki épp a liftre várt, hogy lejöjjön :)) Mindez persze leírva nem valami érdekfeszítő, de megélni érdekesebb volt, kicsit cikis, kicsit izgalmas ... Mindenesetre a biztonsági őrők nagyon segítőkészek voltak :))

Nincsenek megjegyzések: