2003. szeptember 25.

Voltam tegnap íjjászkodni. A helyzet elég érdekes volt. Úgy terveztük, hogy egy kollégium futópályáján fogunk lövöldözni, de mivel esett az eső, ezért ezt az öteletet elvetettük. Maradt a folyosó végén lévő társalgó-étkező-féle. Volt ott egy rozzant ágy, ami már szétesett. Annak a matracos részét a falhoz állították a fiúk. Az alja valami faroslemez szerűség volt. Azt céloztuk :))
Én voltam ott az egyetlen lány. Furcsa volt bepillantani a fiúk kollégiumi életébe. Az emberkék jöttek-mentek, ledöbbentek, aztán ők is lőttek 1-2t. Aztán kiraktak az ágy aljára egy kis alufólia darabot, azt kellett volna eltalálni:))
Persze mondanom sem kell, hogy nekem nem sikerült. Azt hiszem nem is foglalkoztam a célzással, nagyobb figyelmet igényelt az íjj működtetése. Míg mások három ujjal húzták ki, nekem úgy nem ment, csak kettővel. Aztán az a hülye vessző mindig le akart csúszni a kezemről. Hú, elfelejtettem, hogy milyen mértékegységet használnak arra, hogy milyen erősre van kifeszítve az ideg. Mindegy, ami a lényeg, hogy átszámítva kb 20 kg, ha teljesen kihúzza valaki. (Kihúzni kitudtam :))

Fél nyolcig voltam ott, addigra viszont baromira megfájdult a jobb kezemen a középső és a mutató ujjbegyem, a balkezemen pedig a hüvelykujj alatt/mellett lévő kisrész. Reggelre pedig a bal karomban még izomlázam is volt :)) De megérte, mert nagyon tetszett. L.-nak a bal alkarja teljesen feldagadt, mert az ideg, amikor visszacsapott, teljesen kidörzsölte neki.

Fiúkollégiumi témák: "Mikor baszunk be?" ˇ"Hozzál sört!" "Ki mosogat el?" "Diablózik, úgyhogy nem ijed már meg semmitől" :))
Kollégista férfi ruházat: boxeralsó, vagy rövidnadrág :))
Szoba berendezése: minimum egy számítógép, internettel, ruhák szanszét, valami légfrissítő izé, hogy elnyomja az alapszagokat :)))
Mindenesetre nagy buli lehet kollégistának lenni! :)

Nincsenek megjegyzések: