2003. szeptember 3.

Amikor már kezdene "felébredni" a régi énem, Kopat mindig csinál valamit, amitől gyorsan vissza is zuhan ...

Tegnap este 2 órán keresztül színeztem egy mandalát, de ez olyan lett, ami még tetszett is. Kicsit keltás beütésűek lettek a színei. Kellemes nyugalom fog el, ha ránézek. 3 szín használtam: sárga, zöld, piros.

Megint furcsa álmom volt. Egy idősebb pasihoz költöztem, kb 1 hétre. Gazdag volt, és fizetett azért, hogy ott legyek vele, viszont az volt a kikötése, hogy rajta kívül senki mással nem szeretkezhetek. Épp valami party-t rendezett, amikor megérkeztem. Az udvaron egy hatalmas medencében szórakoztak a vendégek. Én is pancsoltam picit, aztán felmentem a szobámba átöltözni. Ahogy mentem a lépcsőkön felfelé láttam, hogy követ egy férfi, pontosabban figyel, hogy betartsam a megállapodást a főnökével. Amikor becsuktam magam mögött az ajtót, megállt a szoba előtt. Aztán hirtelen gondoltam egyet, és behúztam magamhoz a szobába. :))
Később jött a ház tulaja, hogy hiányolnak engem a vendégek, és különben is, rossz szobában pakoltam le ... Elkezdtem összeszedni a cuccaimat, ő is segített. Az utolsó pillanatban tűntettem el a használt óvszert, így nem buktam le.

Nincsenek megjegyzések: