2003. szeptember 10.

Tegnap este a Tv2-n elkezdődött The Bachelor (A Nagy Ő). A hányinger kerülget. Mert az ok, ha valaki játéknak fogja fel a dolgot, de szánalomra méltó az a sok buta liba, akik azt hiszik, hogy így találják meg a szerelmet. Különben is, látszik, hogy a műsor szerkesztői férfiak, és hogy csak majmolni tudják a külföldi show műsorokat, de egyéni ötletük nincs. Kérdem én, nincs annyi kreatívitás az emberekben, hogy az alapot egy kicsit felturbózzák, valami olyasmit nyújtsanak, ami egyéni, még ha az alapjait meg is hagyják? Értem ezelatt: miért nem 25 pasi küzd 1 nőért? És könyörgöm! Miért nem smink nélkül vonultak fel a hölgyek? 1-2 nek olyan feje van, hogy világosban megijednék és elmenekülnék előle. Sminkben minden nő szép. Na de a magánéletben senkin sincs non stop púder, és nincs kiábrándítóbb, mint egy gyönyörű nővel lefeküdni és egy szörny mellett ébredni :))
Bár a nagy Ő, talán elsőre sármos, meg minden, szerintem cro-magnoni feje van, és a szemei picik az arcához képest :)) Kicsit nehezen tudom elhinni, hogy ha ez a pasi egészséges, és minden stimmel vele, akkor hogyhogy nem talál magénak barátnőt? Mi lehet a stikkje?
Amúgy találtam egy cikket, ami nekem nagyon tetszik, olyan stílusban íródott, ami közel áll a szívemhez. Irónikus egy csöppet :))

Nincsenek megjegyzések: