2003. szeptember 19.

Tegnap este egy időben négy helyen is voltak koncertek. Széghenyi tér: TNT. Nem szeretem. Aztán volt egy jazz koncert, meg egy énekegyüttes, de inkább azon maradtunk, ami a sörsátorban volt. Harkány Big Band. Nagyon tetszett, jól éreztem magam. Vettünk frissen sütött kürtöskalácsot, meg kaptam egy jázmin illatú füstölőt, ettünk sültkrumlit, ittünk sört, üdítőt... Mindenesetre eléggé felháborodtam azon, hogy a sörsátorban higított sört árulnak. Semmi buborék nem volt benne. Röhejes, hogy legalább ilyen helyeken, ilyenkor nem lehett rendes sört venni. Mellesleg ugye itt Pécsen gyártják a Szalon sört. Szóval menjenek a francba, amiért azért a 250Ft-ért (korsó) egy vizezett szar löttyöt raknak az ember elé. Legjobb megoldás ilyenkor a dobozos sör (üvegeset nem lehet kapni). 20 Ft-tal drágább, de legalább normális íze van.

Amikor Google-ben rákerestem a sör szóra találtam egy aranyos kis videofelvételt :))

Nincsenek megjegyzések: