2003. szeptember 15.

Jóóó reggelt! :))
Annyi minden változott bennem azóta, amióta levezettem a bennem felgyülemlő feszültséget. Sokkal békésebb lettem.
Isteni hétvégém volt.
Szombaton vettem kabátot, 3200 Ft-ért. Ráadásul, ki-be fordíthatós, lecipzározhatóak az ujjai és a kapucnia is. Szuper :) Vasárnap lementünk a vásárba, és miután kedvenc könyvárusomnál nem találtam olyan könyvet, amit megvettem volna, ezért elhatároztam, hogy veszek egy pulóvert. A vicces az, hogy az egész vásárban 2 olyat találtam, ami tetszett, aminek elfogadható volt az ára, és ami alá még be lehet öltözni. Az egyikkel az volt a probléma, hogy pici volt, de a másikat a magamévá tettem :))

Ezen a hétvégén valahogy a konyhaművészetem csődöt mondott. Szombat este vettünk teafüvet - krémes epret. Ez fekete tea, a csaj mondta is, hogy kb 3-4 percig kell áztatni. Hazamentünk, forraltam vizet, stb ... Tudom, hogy a fekete teát nem kell sokáig áztatni, de valahogy leragadtam az "eper" szónál. A gyümi teát ált. 10 percig hagyom ázni ...
15 perc után eszembe jutott, hogy hopp ... ez fekete tea ... Jah, mindez este 9-10 körül volt :)) Kopat kb 2-ig nem tudott elaludni, annyira erős lett a tea, én meg miután megittam rosszul lettem. Szédültem, hányingerem volt, stb... ugyanazok a tünetek, mint kávénál.
Vasárnap spagettit csináltunk. Azt nem lehet elrontani - gondolná az ember, főleg akkor nem, ha a szósz olyan tasakos izé. Nos, .. ha elrontani nem is rontottam el, de picit több vizet raktam bele a kelleténél :)) Kicsit híg lett, de azért ehető maradt :)))



Kb. minden harmadik-negyedik ember, akivel megismerkedek azt mondja, hogy ismerős vagyok neki. Gyerekkorom óta hallom ezt, vagy azt, hogy hasonlítasz erre-arra. Legutóbb az a srác mondta, akitől majd béreljük a lakást. Vagy nekem van túl átlagos arcom, vagy nem tudom ...
Kopat azt mondta, hogy ez tök jó dolog, mert az emberhez már máshogy állnak hozzá, ha az ismerős nekik valahonnét, mintha nagyobb bizalmat vetnének belé. Na ezt jól megaszondtam :))

"Sokaknak vagyok ismerős, mindenki látja bennem önmagát ... ki vagyok?"

Nincsenek megjegyzések: