2003. szeptember 8.

Bementem ma chaten leszbi és bi lányok szobába. Csak a kíváncsiság kedvéért. Elég érdekesen látja 1-2 pasi a leszbi dolgokat. Beszélgetem valakivel, aki úgy érzi, hogy a nők értékei elveszenek, buzuló félben van a világ, és szegény normális férfiak nem találnak maguknak párt. Sajnálni tudom azt, aki ezt érzi. Hiába mondtam neki, hogy nem vagyok sem leszbi, sem bi, csak érdekel, hogy vajon milyen lenne egy lánnyal is szerelmeskedni, ő azt hangoztatta, hogy ez a világ így már szörnyű. Bezzeg, amikor rávilágítottam arra, hogy talán az ő hibája is, ha nem talál magának lányt, akkor gyorsan mennie kellett :))
Ilyen az élet :))
Egyébként nem is gondoltam volna, hogy a férfiak ennyire nehezen kezelik ezt a kérdést. Mintha úgy éreznék, hogy kevesebbet tudnak adni egy nőnek egy nőnél. Erről véleményt nem tudok írni, mivel pasin kívül más nembelivel semmilyen kapcsolatom nem volt. Ha esetleg lesz, biztos könnyebben tudok nyilatkozni :))
Mindenesetre érdekes dolog ez.

Nincsenek megjegyzések: