2003. szeptember 19.

Egy kis érdekesség: keresőszavak, melyek eljuttattak embereket hozzám, illetve erre az oldalra :)

blackmore's night
"club tv "
"happy tree frieds"
"The stitches" site
augusztus 2 vér becsület cseresznye
azt mondtad találkozunk még, ott ahol nincsen sötétség
bonanza banzai
boris valejo
egyszer volt hol nem volt 16 évesnek
férfi
Főnök vicces
főnök beosztott
gruppen szex történet
gyerekes
héliumos lufi
hogy rakja zenét a honlapom alá
Jéghegyek Népe sandemo
köldök
leszoktam a dohányzásról
macis pasi
magyar ekezet blogger
Margit Sandemo jéghegyek népe
mélyvénás trombózis
Michael Drosnin
nagy utazas
pasik női ruhában kép
royo
sandemo
szolárium vicc
tüzijáték zene 2003
termo-pohár
vicc video
vicces képek
vicces kisgyerek képek
vicces sms
vicces tesztek
wicca

Sokszor gondolkoztam azon, hogy vajon azok, akik véletlenül jutottak ide, mit gondoltak akkor, mikor bepillantottak az életembe. "Hülye liba", "baromság","a semmiről tényleg sokat lehet írni" .. stb. Aztán arra jutottam, hogy nem érdekel :) Gondoljon mindenki azt, ami jólesik neki.

Kb 12 éves korom óta vezetek naplót, és a mai napig nagy élmény visszaolvasni, hogy mit hogyan éltem meg évekkel ezelőtt. Vannak dolgok, amik nagyon sokat változtak, de van, ami állandó maradt. (pl érdeklődés a természetfeletti iránt). Érdekes látni, hogyan csiszolódott a stílusom, hogyan változott a kézírásom, hogy éppen kibe voltam szerelmes, és ki miatt sírtam éjszakákon át. És ki volt az a barátnő, aki mindig ott volt mellettem. Azt hiszem csak most döbbnentem rá, hogy mennyire erős is a barátságunk Zsófival. Általános iskola első osztálya óta kisebb megszakításokkal barátnők vagyunk. Akkor még kiküldtek minket az órákról, mert röhögtünk, én kavicsokkal dobáltam a tesitanárt, ő meg gyűjtötte nekem a kavicsokat. Persze ő megúszta én meg szaktanárit kaptam :))) De büszkén távoztam a tanár elől és még meg is köszöntem, amiért beleírt az ellenőrzőmbe.
Emlékek. Jó, hogy ezek meg vannak örökítve. :)

Nincsenek megjegyzések: