2003. június 13.

Tegnap erőteljesen belehúztam a weboldalam szépítésében és készítésében. Nekem úgy tűnik, hogy jobb lett, bár még nincs feltöltve. Szeretném, ha végre elkészülnék már vele.

Este pár órán keresztül beszélgettünk Kopattal mindenféle érdekes dolgokról. Az én dilemám: mi a különbség az ítélet és a vélemény között, és ha a dolgokat ítélet vagy vélemény nélkül próbálnánk nézni, az mit eredményezne, vagyis mit látnánk valójában? Az ő gondolata: nincs derékszög, mert a Föld gömbölyű, és ha egy ponton húzunk egy vonalat, akkor az a Föld kerületén körbe megy, és önmagába tér vissza, tehát nem lehet derékszög. Nekem erről az a véleményem, hogy nem kell a Föld felszínén haladnia az egyenesnek, kiléphet a Föld légteréből is, és az már vitatott, hogy az űrben hol végződik, vagy hogy visszatér-e önmagába. Érdekelne mások véleménye is erről, ha Neked, kedves olvasó, van valami gondolatod, hozzászólásod ezzel kapcsolatban, írj mailt!

"Negyven Krisna-hívő fiatalból álló közösség 80 napos zarándoklatra indul május 23-án. A Budapestről induló menet a 800 kilóméteres gyalogút során 120 települést érint, köztük Dunaújvárost, Szekszárdot, Mohácsot, Pécset, Kaposvárt, Zalaegerszeget, Szombathelyt és a Balaton körüli városokat, majd augusztusban érkezik a somogyvámosi Krisna-völgybe." Őket láttam tegnap az utcán 2x is. Tehát most Pécsen vannak, vagy legalábbis tegnap itt voltak. Nem tudom hogy csinálják, de mind a kétszer tök vidámnak láttam őket, fáradtságnak nyoma sem volt az arcukon.

Holnap egész délután kint leszünk Pogányban, Kopat szüleinél. Már alíg várom. Nem velük van bajom, hanem azzal, hogy baromi ritkán járnak a buszok, és vagy 6-kor érünk haza, vagy fél 10 kor, és nem úgy tűnik, hogy azzal jövünk, ami 6 körül ér vissza Pécsre. De azt már elhatároztam, hogy viszek magammal könyvet, hogy legalább valami hasznos dologgal töltsem el az időt. Meg hogy ne unatkozzak :)

Kopat elvileg ma megy be a bankba,és elvileg visszakapja azt a 600E Ft-ot, amit lakás kölcsönre fizetett be. Csakhogy mivel priusza van, nem kaphatná meg a kölcsönt, és ha nem fizeti tovább, akkor meg elveszik ez a pénz, tehát csak akkor kapja vissza, ha valaki "átveszi" tőle. 300E Ft-os tartozása van egyik ismerősünk felé, aki mellesleg 3 vagy 4 gyerekes vén kecske, és odacsinálta a gyereket a Milának, a lakótársunknak. (Mila kb 35 éves.) Régebben jóban voltunk vele, sokat snapszeroztunk vele, és vele egykorú "bácsikkal" (50 körül és fölött) egy kiskocsmában. Az ő felesége készíti a pécsi kürtöskalácsot, amit kb egy éven keresztül árultunk vasárnaponként a vásárban, és aminek köszönhetően 2001/2002 telén kaptam egy szép kis méh gyulladást, annyira felfáztam, hiába húztam magamra 3 nadrágot és 6 pulóvert. (Ez egyban magyarázat arra is, hogy miért rühellem a hideget.)
Szóval jó lenne már lezárni a múltat, és ezt csak akkor tudjuk megtenni, ha: 1.) Kopat visszafizeti a pénzt 2.) ha elköltözünk onnét ahol most vagyunk. Szeretek ott lakni, nem a hellyel van a gond, hanem azzal, hogy nem egyedül vagyunk. Azzal, hogy pl nem tudok meztelenül kimenni a konyhába jégkockáért. :)) De remélem minél előbb megoldódik ez a problémánk is.

Nincsenek megjegyzések: