2003. június 2.

Megint hétfo ... Visszagondolva, pénteken ugy vartam mar a hetveget. Mikozben a melohelyemen chateltem, beszélgettem jokat Monival, ott volt bennem, hogy nem sokara hétvége. Péntek este Kopat adta a formajat: van egy kis pluss békank, amit elnevezett "Muff-vadasznak" és mindenaron a labam kozé akarta juttatni, de nem sikerult neki.

Egyik ismerosom pénteken szolt, hogy sikerült szereznie gyogynovényt, és hogy szombaton tudna odaadni. Szombaton, nagy remények kozepette, délutan ragyujtottunk. Eldoglottunk az agyon és lazitottunk. Kopattal gyakran néztunk egymasra, ... semmi. Aztan a maradékot is felhasználtuk. Vartam ... vartam, hogy ismét elojojjon az az érzés, hogy kilépek a testembol és lebegek. Vagy valami ... Ereztem, hogy tok nyugodt vagyok, de azon kívul semmit. Kopat feje félre hanyatlott, a lélegzése kicsit szaporabb lett, és kb 3 perc után vigyorgo képpel nézett ram. Azt mondta, nagy zoldet latott, hogy a zold szint szabalyosan érezte, és beleolvadt. Egy picit irigykedtem, én is akartam zoldet vagy kéket vagy lilat, vagy akarmit ... De semmi. Ugyhogy asszem én most egy jo ideig nem fogok kolteni ilyesmire.

Vasarnap lementunk a vasarba, de most sem vettunk semmit, viszont hazafelé egy picit megaztunk. Dobbentem tapasztalatam, hogy az a 6 csipés, melyet tegnap egy (?) szunyog (?) elkovetett rajtam, hatalmas méreteket oltott. Amellett, hogy bedagadt, és bevorosodott, viszket és faj egyszerre. Otthon bedorzsoltem eukaliptusz olajjal, az jo volt ra, nem viszketett annyira, és leapadt. Tavaly is voltak ilyen csipéseim, de azok nem szunyogtol szarmaztak. Nem tudom milyen allat volt, messzirol hasonlitott a szunyogra, Kozelrol viszont latszott, hogy nagyobb és rondabb és ..pfuj.. utalom az ilyen dogoket. Begyujtottunk egy fustolot (citromfu), abban a reményben, hogy attol talan feladja a harcot, és tavozik a szobabol, ha még ott van, aztan eszünkbe jutott, hogy szombaton mar kapott egy nagy adag fustot :))

Este megnéztem a Milleniumot. Szeretem azt a sorozatot, igaz, sok mindent nem értek benne. Ejfél korul lekapcsoltam a tvt. Mar kezdtem elaludni, amikor olyan érzésem volt, mintha lett volna még valaki a szobaban. Nem foglalkoztam vele, aludtam tovabb. Nem tudom mennyi ido telt el, de hirtelen arra riadtam fel, hogy a bal kezem kozépso ujjat aramutés érte. (Nem nyultam bele a konnektorba) Akkor éreztem legutóbb ilyesmi, amikor az egyik szobatalin egy srac, aki reikizik a tenyerem folé helyezte a tenyerét, és olyan, mintha kis villamok csaptak volna ki belole. Ugyanezt éreztem, csak 10x erosebben, és csak annal az ujjamnal. Eléggé megijedtem, de mivel nem tudtam mit tenni, ezért probaltam aludni tovabb, és ezuttal sikerult is. Vajon mi volt ez?
?

Nincsenek megjegyzések: