2003. június 12.

Kopat tegnap talált egy telefont a buszmegállóban. Lg, de nem tudom milyen fajta, az a kis picike, ami eléggé hasonlít a Nokiákhoz. Hmm ... az a telefon még régebben mindkettőnknek tetszett, és talán mindkettőnkben ott volt a vágy, hogy legyen egy olyanunk. Aztán Kopat mondta, hogy abból a 20E Ft-ból, amit elloptak, abból telefont akart venni, az egyik rokonától. Erre tessék: itt egy telefon. Pannonos, nekünk meg Vodafonos kártyánk van. Szóval vagy kikódoltatjuk, vagy veszünk egy Bee-s kártyát, úgy tudom, annak még kellemesek a percdíjai. Ha valaki tud olcsónk telefont kikódoltatni, és pécsi, akkor szóljon. De ha nem pécsi az sem baj, majd legfeljebb ha Pesten járok elintézzük :)) Jah, és töltőt kell még venni hozzá, de az talán nem több 1000-1500 Ft-nál.

Este dög meleg volt, és már majdnem elaludtam, amikor az alattunk levő presszó riasztója megszólalt. Hozzá kell tennem, hogy a riasztó pont a két ablakunk között van, szóval sztereóban hallottunk a szirénát. Kb 3 perc után leállt. Teljesen kiment az álom a szememből. Kinéztem, de nem azért szólalt meg a riasztó, mert betörtek. Aztán kb 10 perccel később ismét elkezdett szirénázni. Aztán leállt, aztán ismét.... már nem számoltam hányszor szólalt meg, min. 10x. Szerencse, hogy amúgy sem voltam álmos, mert ha akkor kezd el zajongani, amikor alszok, akkor idegességemben lehet hogy levertem volna a dobozt a falról, és addig ütöm, amíg szól :))) Kijöttek a rendőrök is, szóltak a tulajnak, aki kb fél óra után jött, egy zebra mintás autóval (agyhalál ahogy az a kocsi kinéz:) ) Valószínű, hogy a riasztó nem bírta a meleget, és tönkrement, ugyanis nem tudták utána beindítani. És a riasztónak nem lett volna oka arra, hogy megszólaljon. Sebaj, Kopat is felébredt, neki is kiment az álom a szeméből, úgyhogy visszaaludni már csak azután tudtunk, hogy gyakorultuk a "házaséletet", bár nem is vagyunk házasok :))

Virágzik most egy fa fajta, (hárs??) és az utcánkban nagyon sok olyan fa van. Ha kinyitjuk mindkét ablakot, akkor szinte dől be az az illat. Nagyon szeretem. Kicsit édeskés. Ha lenne olyan parfüm, aminek ugyanilyen illata van, azt használnám. Könnyedségre, légiességre emlékeztet az illata. Most is érezem, pedig nincs is a munkahelyem közelében olyan fa :)

Jó előérzetem van, bár mint mindig, most sem tudom behatárolni, hogy mire vonatkozik ez, csak azt tudom, hogy nekem jó lesz. Ilyenkor egy bizonyosság érzés tölt el, mintha valaki előre szólna a tudatalattimnak, hogy mi fog történni, a tudatalattimban érzelmek generálódnak erre, és én csak ezt a kellemes érzést érzem.

Nincsenek megjegyzések: