2003. június 12.

Nemrég volt itt az a fickó, aki az "árajánlat-csináló" szoftvert frissítette, és hozta magával a 3 éves kislányát is. Ahhoz képest, hogy nem rajongok a gyerekekért, egész jól eljátszottam vele. Aztán meglepetten tapasztaltam, hogy valami bűzlik!! Még jó, hogy pelenka volt a kislányon. Most vagy azért kakilt be, mert megijedt tőlem, vagy azért, mert nagyon izgalmasnak találta azt a játékot, hogy a papa telefonja szétlapítja az én kindertojásos nagyítós teknősömet. Szerencsére a pelenkát nem itt cserélték ki :))

A mai nap nagyon izgalmasnak ígérkezik. Pár perce az utcáról furcsa zaj szűrődött be. Egy csapat ember énekelt, dobokat és csengettyűket is használtak. Fehér lepel-félébe öltözött emberkék voltak, kopaszak, de hátul egy hosszú coffuk volt. Ahogy ki tudtam venni, valami hare krisna szöveget dalolásztak, de látszott rajtuk, hogy tök élvezik amit csinálnak, és ettől nekem is tök jó kedvem lett.

A mai nap idézete:
"Látni vagy látszani: semmi más
Mint álombéli álmodás."

(E.A.Poe)

Nincsenek megjegyzések: