2003. június 11.

Ó édes mézes galagonya! ...
Tegnap este találkoztunk barátnőmmel (Zsófival), beültünk egy sörre a kedvenc helyünkre. Vizsgaidőszaka van, és elege van már mindenből. Próbáltuk vígasztalni. Aztán végigmentünk ismét a bazáros soron. Zsófi vett egy kakas nyalókát, én meg 3 mézes galagonyát, amiből egyet Zsófinak adtam. Ízlett neki is. Kopat nem szereti, nem baj, legalább több marad nekem :)) Mászkáltunk még egy picit, aztán ismét visszamentünk oda, ahol a galagonyát vettük, és számolni kezdtünk. 1 db 30 Ft-ba került 400 ft-om volt apróban, Zsófi rakott hozzá 200 - at és kértünk 20 darab mézes galagonyát. Az eladó csaj nagyokat pislogott, és mondta, hogy szerinte nincs annyi (egy kis tálkában volt), de tényleg annyit kérünk? Erre mi: igeen!! 16 darab volt. Azt mind megvettük, az utunk további részében pedig azt majszoltuk. Zsófi próbált a magokkal kilőni engem, de vagy az én "mágikus védő burkomnak" köszönhető hogy nem talált el, vagy az ő bénaságának :))) (Szerintem az utóbbi)

Kopatnak gyógyul a seb az arcán, sőt, már le is jött, pontosabban addig piszkálta, amíg "véletlenül" leesett. Szegényt most elláttam tennivalóval, ugyanis kitaláltam, hogy azokat a képeket, amiket a munkahelyemről hazaviszek kislemezen, azokat írja meg nekem cd-re, hogy az otthoni gépen ne foglaljon annyi helyet, de azért meglegyen, hátha megint lesz egy format: c. Szóval szegényem most naponta 11 kislemez tartalmát másolja át a munkahelyén egy saját könyvtárba, ahonnét majd megírja cd-re :)

Nincsenek megjegyzések: