2003. június 10.

Remélem ez a hét nem úgy folytatódik, ahogy az előző véget ért. Pénteken Kopattól elloptak 20000 Ft-ot, és ráadásul még úgy el is esett, hogy az arcán baloldalt van egy nagy horzsolás. Ezt inkább nem részletezném tovább, mert még most is az idegbaj kerülget ha azokra a suhancokra gondolok, akik motorral hátulról leütötték. Soha nem éreztem még ilyen intenzív gyilkolási vágyat. Biztos voltam benne, hogy ha meglátnám őket, akkor arra is képes lennék, hogy a két kezemmel tépjem szét őket. Aztán nagy nehezen lenyugodtam.

Szombaton bevásároltunk, meg döglöttünk. Séta téren volt kipakolós bazár, vettem egy hajgumit, meg egy zsákbamacskát, amiben 6 db pici csat volt (amiket otthon beraktam a többi zsákbamacskás kacat közé :) ) Találkoztam egyik volt osztálytársnőmmel, vele beszélgettünk kb 1 órát. Gumicukrokat árult és hát természetes, hogy vettünk tőle .

Vasárnapi program: délelőtt vásár. Megvettem a Jéghegyek népe 42. kötetét és ezáltal teljessé vált a sorozat. Később azonban annyira rosszul lettem a melegtől, hogy haza kellett mennünk. Szúrt a gyomrom, szédültem és hányingerem is volt. Gondolom napszúrást kaptam. Haza mentünk, szinte beájultam az ágyba, aludtam 1-2 órát, és utána már jobban voltam. Délután elmentünk cirkuszba. Meglepetten tapasztaltam, hogy milyen pici belül a cirkusz. Amikor legutóbb voltam, (kb 10 éve) akkor még olyan nagynak tűnt, és színesnek. Voltak nevetséges mutatványok, amit bárki meg tudott volna csinálni, de voltak olyanok is, amin én is eltátottam a számat. A bohoc egyik mutatványához 4 "apukát" keresett. Mivel legelől ültünk, ezért Kopatot is kiszúrta magának. 4 szék volt egymás mellé kör alakban rakva, arra ültek rá, mindegyiküknek másfelé állt a lába, és rádöltek a másik lábára, a végén meg kihúzta a bohóc alóluk a széket, és mivel mindenki L alakban volt, és megtartotta őt a másik, ezért nem estek össze. Viccesen néztek ki. :))

A hétfői napunk is gyorsan eltelt Főleg, hogy egész délelőtt konyha tündérkedtem. Csináltam egy rakat palacsintát, és utána raktam a közepére sonkát, sajtot, összecsomagoltam, bepaníroztam, és kirántottuk. Baromi macerás, de isteni kaja. Még jó, hogy Kopat ahol tudott segített, mert különben sosem lettem volna kész vele. A délután a tévézés jegyében telt. Sétáltunk is egy picit, vettünk banán chipset és mézes galagonyát.

Kezdem érezni a nyarat. Tavaly nem volt nálunk ilyen meleg, mivel az előttünk lévő fa árnyékolta az ablakunkat, azonban idén teljesen visszametszették a fákat, és most dől be a meleg. A bejárati ajtót meg nem lehet nyitva hagyni, mert akkor huzat lesz és megfázik a lakótársunknak a gyereke. Persze én erre nagy ívben ..... :)) Nehogymár 3 ember alkalmazkodjon 1hez!! Egyre jobban utálom a Milát (lakótárs) és a folyton bőgő gyerekét. Eggyel több érv arra, miért nem fogok gyereket szülni!

Nincsenek megjegyzések: