2003. június 23.

Ez a hétvége is ugyanugy kezdodott, mint az elozo ketto, pénteken dobbentünk ra, hogy nincs pénzünk, ugyanis Kopatnak a kartyajan egy fillér sem volt.Elvileg 73E Ft-nak kellett volna lennie, de valamiért nem volt rajta. Kiderült hogy szar a kartya, valoszinű elazott, vagy beazott, vagy valami ilyesmi. Raadasul az sem tudott 5000Ft-nal tobbet fizetni, aki Kopatnak 30 ezerrel tartozik. Na mindegy. Csak kicsit kiakadtam. De ettol függetlenül elég jo hétvégénk volt.
Vasarnap lementünk Orfűre (Pécstol kb 15 km-re van), de csak kettesben, mert a srac, akivel mentünk volna nem jelentkezett. De azért jot usztunk, meg napoztunk az arnyékban. Nem akarok lebarnulni! Jo volt visszafelé majd' egy oran keresztül zotykolodni a buszon, mikozben azt figyeltem, mikor fogunk lesodrodni az utrol a hajtű kanyarokban.

A labam ismét tele van csipésekkel, és az egyik a combomon annyira feldagadt, hogy az atméroje kb. 6 cm! Raadusul a herpeszem is kijott.

Annyi mindenrol akartam irni, de a hétfo reggelem elég zsufoltam kezdodott a melohelyemen, és szinte elfelejtettem mindent. Koran reggel volt mar egy megrendelés. Jott a pasi, mondta, hogy neki minnél elobb kellenek az ablakok, mert az apja ugy tudja ezt mar lerendezte, és ugye jul 20-ig kész lesz. Hehe, meglatasom szerint tuti nem lesz addig kész :)) Es külonben is , miért minket sürget, amikor o van csuszasban?

Remélem sikerül ma megcsinalnom azt, amit kitalaltam a weboldalamra.

Nincsenek megjegyzések: