2003. június 18.

Na végre!
Ez a hét úgy tűnik a műszaki káosz jegyében telik. Tegnap nem elég, hogy a monitorom totál sárgára váltott (kiment belőle valamilyen szín), de még a naplómba sem tudtam írni, mert nem jött be az oldal. Enyhén dühös voltam. Arról nem is beszélve, hogy mivel kicsit újítottam a honlapomon, és újra feltöltöttem, most megint nem jön be.

De vidámabb témára térek. Tegnap estefelé elmentünk egy szabadtéri koncert-félére. A második sorban ültnk le. "Birds of paradise" nevü együttes játszott, angol dalokat énekeltek, hasonlított a stílusuk a Blackmore's night által játszott zenére, csak inkább angolos volt, mint barokkos. Kár, hogy nem értettem teljesen a szöveget, mert a dalok elég vicces dolgokról szóltak, pl: a béka feleségül akarja venni az egeret, de a patkánytól kell engedélyt kérnie, aztán jön a macska, megeszi a patkányt és az egeret, a béka elmenekül, de azt meg egy kacsa(?) eszi meg :))
Két dal között pedig sütiket osztogattak, igazi angol cookie-kat, persze csak azoknak, akik elöl ültek, és ahova még beért a nőnek a keze, aki a tálcát tartotta. Akik mögöttünk ültek, azok már nem kaptak :))
A pasinak aki énekelt, baromi jó mély hangja volt, és mivel angol, ezért nem volt akcentusa. Ki nem állhatom az olyan együtteseket, akik angolul énekelnek, és olyan akcentusuk van, amitől az embernek feláll a szőr a hátán.

Ezután az előadás után megcéloztam azt a kipakolós bazárost, ahol a mézes galagonyát szoktam venni. Persze a csaj már messziről megismert :) Mondta, hogy most hozott galagonyát zacsival is, az 630 Ft-ba kerül. Lealkudtam 600-ra, és a magamévá tettem a csomagot :) Hazafelé menet persze felbontottam, és megkóstoltam, de csak azért, hogy megbizonyosodjak róla, hogy nem-e romlott ;) Pont amikor majszoltam, akkor jött oda hozzánk egy koldus, és Kopattól pénzt kért. De mivel Kopatnak elnyelte az automata a kártyáját, és ezért nem volt nála pénz, ezért ha akart sem tudott volna neki adni. Én meg annyira fel voltam lelkesülve a galagonyától, hogy odanyomtam a tenyerébe 2 darabot. Nem tudom, hogy vajon mit szólt hozzá, mert a reakcióját már nem láttam, de utána azon agonizáltam, hogy mi van, ha nem ízlik neki, vagy ha csak még éhesebb lesz tőle?! Szóval most akkor jót tettem, vagy tovább kínoztam szegényt?

Ilyenkor, nyáron nagyon szeretem Pécset. Vannak változatos programok, nem úgy , mint télen, amikor az ember nem tud kimozdulni, mert hóvihar és egyéb kellemes dolgok vannak. Egyedül az bánt, hogy nem úgy vagyok, mint maikor még suliba jártam, nem tudok mindennap elmászkálni strandra, mert meló van. Szóval csak a hétvége marad, az meg elég rizikós, mert ki tudja milyen idő lesz.
Egyenlőre úgy tűnik, hogy vasárnap lemegyünk Orfűre, strandolni pár ismerőssel. Tegnap irc-n "találkoztam" azzal a sráccal, akivel pár hónappal ezelőtt bszéltem. Ő az a wicca főpap. Mondta, hogy mostmár lassan vége lesz a vizsgaidőszaknak, és akkor ráér más dolgokkal is foglalkozni (velem :) Jómultkorában még azt ígérte, hogy ad "tananyagot" ha valóban érdekel a wicca. remélem nem felejtette el.
Na, gyorsan publikálom amit eddig írtam, aztán ha még eszembe jut valami, akkor folytatom :)

Nincsenek megjegyzések: