2003. június 3.

Tegnap bénaságból 5-ösre vizsgáztam volna. Megnéztem a gépen egy "Temp. Internet File"-t, ami tele volt szexképekkel, meg mindenféle reklám anyaggal. Ebből kiderült számomra, hogy főnököm milyen oldalakat szokott látogatni. Szépen elkezdtem kitörölgetni ezeket a gépből, de persze annyi volt, hogy a gép párszor le is fagyott, és mégsem törölte ki a dolgokat. Aztán meglepetten tapasztaltam, hogy a Starlapon lévő linkjeim eltűntek. Gratuláltam magamnak. Szerencsére azokat a linkeket mindennap használom, úgyhogy fejből tudtam a címeket.

A szúnyogcsípéseim nagy valószínűség szerint valamilyen más rovar csípései. Bár nem indítottunk hajtóvadászatot, úgy tűnik az állatka feladta a küzdelmet, mert azóta nem jelentkeztek újabb foltok. Ilyenkor mindig eszembe jutnak azok a legyek, amik ha megcsípik az embert, akkor a bőr alá helyezik a lárvájukat. Tiszta para :)

A tegnapi vacsi rémesre sikerült. Kopat csinált rizi-bizit, én meg mikróban kisütöttem azt a mirelit kütyüt, ami múltkor olajban olyan szar lett, hogy nem bírtam megenni. A hatás most is ugyanolyan volt, olaj nélkül. Úgyhogy gyorsan főztem pár virslit. A rizi-bizi fincsi volt, mint mindig. Többet nem fogunk a Match-ban rántott párizsit venni. Az is lehet hogy már lejárt a szavatossága. Mostanában a közelünkben lévő Match nagyon lepukkant. Pénteken akartunk venni kenyeret, és csak olyan volt, aminek a papírján a "péntek" felírat volt. A tej pedig másnapig volt csak jó. Néha nagyon fel tudom húzni magamat ezen.

Nem tudom, hogy írtam-e már, hogy albérletben lakunk, és hogy 2 másik szobában 1-1 másik csaj lakik. Az egyik egy fiatal "kis" csaj (kicsit pufóka), ő normális, és mivel ritkán van otthon, ezért nem sok vizet zavar. A másik egy 34 éves ukrán (?) származású nő. Őt régebbről ismerjük, ő szerezte végülis nekünk az albit. A probléma vele a következő: van egy gyereke, ami most kb 6 hónapos. A nő hihetelen menyire igénytelen. Noha én sem vagyok az igényesség minta példánya, az amit ő művel az már nekem is sok(k). Kezdem egy alapvető dologgal: Wc után nem mos kezet. Azt hiszem ez azért elég sok mindent elárul. A gyereke meg egyfolytában bőg. Az előszobában van egy tükör. Vasárnap vettem észre, hogy a tükör alja tök mocskos, és kis kaja darabok vannak rajta. Ugyanis mikor az előszobában megeteti a gyerekét, utána viszi a tükör elé, hogy a kölyök csodálhassa magát benne. Közben meg összeganyézza a kezével. Egy szót sem szólnék, ha utána letörölné, de ami vasárnap rajta volt, az kb már egy hete ott száradt. Letakarítottam. És másnap mit veszek észre??? A tükör megint mocskos! Felment a pumpa, de azért normálisan szóltam neki, hogy legyen olyan kedves és takarítsa már le a piszkot, amit a gyereke csinál a tükörre. És akkor jött a kifogás, hogy ő le akarta takarítani, de eltűnt a kosz. Aha. Lemászott a tükörről. Ilyenkor van elegem mindenből és akarok külön albiba költözni, ahol nem kell más után is ganyézni. Remélem a karácsonyt már máshol fogjuk tölteni.

Éjszaka pedig olyan ügyes voltam, hogy annyira elaludtam a nyakamat, hogy most minden egyes mozdulatomra oda kell figyelnem.
De azért szép az élet :)

Nincsenek megjegyzések: