2003. június 25.

Most vettem észre, hogy otthon hagytam a gyűrűmet. Szoval Kopat, ha elobb érsz haza, mint én, akkor ne értsd félre, és ne tord ossze, mint annak idején :))
A torténet a kovetkezo volt: Kopat elment egy munkahelyi bulira, és én is elmentem a baratnoimmel, igaz nem bulizni, csak dumalni, és Zsofinal aludtam, mivel reggel koran kelt, ment fel Pestre és segitettem neki cipelni a cuccokat. Mielott elindultam otthonrol hajat mostam, és levettem a gyűrűmet, és elfelejtettem visszahuzni. Kopat éjjel 2 korül ért haza, én nem voltam sehol, nem tudta hol vagyok, és mérgében osszetorte azt a gyűrűt, amit tole kaptam, de nem csak az enyémet, hanem a sajatjat is. :)
Nalunk ezek a gyurus dolgok nem valnak be. A legelso jegygyűrűt, amit kaptam tole, elloptak tolem. A masodikat osszetorte. A harmadik még megvan és egyben van :))

Nincsenek megjegyzések: