2003. június 10.

Elegem van a faszkalap főnökömből. El van csúszva a beépítésekkel, és nekem kell felhívnom az ügyfeleket, hogy a beépítést nem ezen a héten, hanem csak jövő héten tudjuk megoldani (mert főnökömnek már nincs kedve menni). És persze velem kiabál az ügyfél a telefonban, nekem mondja el minden gondját baját, és nekem kell elnézéseket kérnem. De igazából nem is ez bosszantott fel,mert baromira nem érdekel, akinek egy csöpp esze van, tudja, hogy nem engem kell szidni. Ami miatt felment a pumpa: a barom nem képes felvenni a telefonját! Mivel amikor én hívom, akkor a mobilja nem ír ki számot, és nem veszi fel a telefont senkinek, hogy ne kelljen neki magyarázkodnia. És az egyik ügyfélnek azt a szöveget adta be, hogy azért volt ez a csúszás, és azért nem jelentkezett, mert vidéken meghalt valamilyen rokona. Gyűlölöm a gerinctelen embereket, akik nem merik vállani a tetteik következményeit!

Nincsenek megjegyzések: