2004. április 9.

És végre! A várva várt nap! Be vagyok már zsongva kegyetlenül. :)

Tegnap este elmentünk Gé. születésnapját megünnepelni a Replaybe. Ittam egy üveg sört, és kellemesen vigyorgós állapotba kerültem tőle. Talán erre még rátett egy lapáttal az is, hogy bennem volt a tudat, hogy ma jön Y.

Plusz kellemes meglepetés, hogy a könyv, amit még december környékén jegyeztem elő egy internetes antikváriumban, megérkezett. Sade Márki: Justine , avagy az erény meghurcoltatása.



Kíváncsi vagyok rá, hogy milyen, bár szerintem stílusban nagyban hasonlíthat a Filozófia a budoárban-ra. Véleményezés majd akkor, ha kiolvastam :)

Szegény Y. ... Nem sokat fogunk aludni az elkövetkező 4 napban, az biztos! Örülhet, ha életben marad :)) Túlságosan sok felgyülemlett szexualitás van bennem. Grrr ... :))

Nincsenek megjegyzések: