2004. április 16.

Elég álmosan indul a reggel. Kómás vagyok ezerrel. És azért egy picit kétségbeesett is. Annyira szeretek itt lakni ... nagyon sajnálom, hogy el kell költöznöm. De még van 2 hónapom ... Nem hagyom, hogy ez elvegye a kedvemet.
Szerencse a szerencsétlenségben; úgy döntöttünk, hogy mivel rezsire általány díjat fizetünk, és a tavalyi évben a fogyasztás kevesebb volt, mint amennyit fizettünk, és maradt egy havi plusz, ezért ezt kihasználjuk, és ebben a hónapban nem fizetjük be. Tehát van plusz 8000 Ft-om :) Milliomosnak érzem magam ;)) Lehet hogy inkább félreteszem következő hónapra ... de cipőt kellene vennem, zoknikat, bugyikat ... Ha vasárnap lemegyünk vásárba az utóbbi kettőből biztos bevásárlok. És persze szeretnék újabb és újabb könyveket is venni.

Arra az elhatározásra jutottam, hogy beviszem antikváriumba pár olyan könyvemet, ami nem áll hozzám közel. Így legalább pénzem is lesz belőle, és kevesebbet kell majd cipekedni. Érdekes ... legutóbbi költözésem alkalmával a ruháimat szanáltam szét, most a könyveket. Igazság szerint, jobban szeretném, ha kevés cuccom lenne ... nem lenne olyan macerás a költözködés ... Furcsa .. sosem gondoltam volna, hogy önként meg akarok válni majd bizonyos könyveimtől. Persze tényleg vannak olyanok, amik csak porfogóknak jók. Holnap meg is kérdezem, hogy mikor hogyan vesznek át könyveket, mennyiért, stb ... Aztán ha abból jön be pénz, akkor veszek rajta másikat :))

Jah, igen ... egy régi jóbarátom jön Pécsre szombaton ... vagy már írtam erről? Mindegy.

Nincsenek megjegyzések: