2004. április 19.

Háát a hétvége ismét nem az alvásról szólt ... Persze mindek is aludni hétvégén.

Péntek délutánra volt betervezve a takaritás, és a káposztástészta főzés. Aztán A. rámtelefonált, hogy van-e kedvem kosrálabda meccset nézni, a PVSK játszik, meg a franciák. Baromira nem értek a sortokhoz, és igazából nem is érdekel, de úgy döntöttem minek üljek otthon egyedül, megyek. A meccs végét nem vártuk meg, egy idő után már sejthető volt, hogy a franciák győznek. Elmentünk utána Manito-ba, tequila, sör, ... juhé, mosolygunk.:) Tök jól eldumáltunk A.-val és T.-val, szerepjátékról, zenéről, mindenféléről. Aztán jött az ötlet: csináljuk meg a káposztás tésztát. Vettünk egy üveg Cherryt, és negyed 11-kor nekiálltunk kotyvasztani. Aztán kajáltunk, nagy szájhúzogatások közepette, ugyanis T. nem rakott elég sót a vízbe, és enyhén sótlan lett a tészta. Voltak közben nagy poénok, pl a tészta nem fért el egy edénybe, át kellett önteni másikba, a káposzta odakapot ... stb ...
Hajnali 2-kor mentek haza, zuhogó esőben ...

Szombat reggel kicsit kómásan ébredtem. E. írt, hogy 11:18-ra ér be a vonat. Gyors bevásárlás, antikvárium látogatás, aminek eredménye egy vampire klánregény. Aztán le a vonat elé. Utána telefon A.-nak, hogy nem megyek játszani. Aztán ki kertvárosba, E. ismerőseihez, akiknek enyhén elkerekedett a szemük, amikor 4 év után váratlanul E. betoppant hozzájuk, hogy visszahozta a régi fényképeket. Kis beszélgetés, aztán haza. Lepakoltuk a cuccot, irány a város, baromi nagyot mászkáltunk, nagyon sokat beszélgettünk olyan dolgokról, amiket ha valaki más is hall, biztos őrültnek néz minket.

Vasárnapra virradó éjszakán szörnyen pocsékul aludtam. Egész éjjel forgolódtam, felébredtem, csak hajnalban tudtam visszaaludni, aminek eredménye az lett, hogy olyan voltam reggel, mint a mosott rongy. Délelőtt lenéztünk a vásárba, aztán átmentünk a Plazaba, kajáltunk, és vettem mégegy könyvet: Legend of the five rings - Skorpió :)
Délután megint mászka, este meg hullafáradtan zuhanás az ágyba és elalvás kb 2 perc alatt. Na jó, lehet hogy 5 perc volt :)

A "próbám" úgy érzem sikerült. A helyzetekből a lehető legtöbbet hoztam ki, anélkül, hogy az igazság beismerésével bárkit is megbántanék, vagy lelkiismeret furdalásom lenne.

Nincsenek megjegyzések: