2004. április 2.

Megint depi van ... A helyzet komikuma, hogy Manóval ismét egy cipőben járunk. Már ami a szerdai (márc. 31) utolsó előtti bejegyzését illeti. Bár még nem biztos ... de remélem nincs baj.
Y. nagyon hiányzik. Jól esett volna tőle, ha egy kicsit bíztat, vagy kedves szavakat ír chaten. Hát nem ... ehelyett hideg volt. Bár mondta, hogy szeret, és hiányzok neki, stb, stb ... De mintha falat emelt volna kettőnk közé. Azt hiszem jobban aggódik nálam. Megértem. Csak én meg így baromira magányos vagyok.

Kopat bejött ma a munkahelyemre. Hmm ... megrohantak a régi érzések, emléklek, ez is bezavart. Szóval most kicsit káosz van, de remélem holnapra elmúlik. Hétvégén nem lesz játék. Mehettem volna Beáékkal Pestre, de nincs kedvem. Szeretem őket, meg tök jó, hogy hívtak, de most olyan társaságra vágyom ... nem is tudom. Talán a lelkemet kellene kicsit ápolgatni. Miért van az, hogy egy sikerélmény után egyből történik valami, ami visszavesz az egóból, de kegyetlen módon?! Sejtettem hogy ma lesz valami negatív. Nem bemagyarázás, csak megfigyelés. Ha egy társaságban valamilyen csoda folylán sugárzok, és fellelkesítek midenkit, és mindenki figyelmét magamra vonom, másnap történik valami,ami meggyőz arról, hoyg egy senki vagyok, és semmit nem érek.
Juhé.. ez már önsajnálat, na ezt akkor gyorsan el is felejtjük.

Jó lenne Y-val sétálni ilyen szép napsütésben. Bár délután találkozok egy kedves ismerőssel, elmegyünk fagyizni, erre-arra ... valahogy nem vágyom annyira a társaságára. Nem azért mert nem bírom, csupán most másra lenne szükségem. Lassan lassan kezdek lemondani az igényeimről, a vágyaimról. Néha értelmetlennek tűnik minden harc, amiért eddig teljes erőbedobással küzdöttem. Néha jó lenne csak úgy lenni, egy légüres térben, érzelmek nélkül. Nem tudni semmiről, senkiről. Megszűnni létezni.

A vicces az, hogy a tudatom még mindig túlságosan ragaszkodik ehhez a léthez. Tudom mit váltok ki az ilyen megnyilvánulásaimmal ... nem érdekel. Talán fojtsam el? Nem hiszem, hogy jó ötlet lenne.

Hétfőn meg fogom venni életem első terhességi tesztjét ...

Nincsenek megjegyzések: