2004. április 22.

Kellemesen izgalmas semmittevéssel telik a nap. Thrillion kincsei játékban párbajban végre győztem:)

Kopat ma még nem jött be ... Remélem jót tett neki a keddi beszélgetés. Egyébként kaptam tőle cserepes virágot, meg egy gyrost is hozott, meg csokit is. Sőt, meghívott még erre-arra is, mint a régi szép időkben. Persze azok az idők már nem jönnek vissza.

Tegnap este hőemelkedésem volt, és lelkileg is eléggé padlón voltam. E. írt sms-t, hogy jól vagyok-e. Megérezte vajon, hogy energetikailag nagyon a mínuszban vagyok? Nem tudom, lehet, mindenesetre nagyon jólesett, hogy gondolt rám. Válaszolni nem tudtam, mert bár van még a telón 120 Ft, sms-t küldeni már nem tudok.
Y. is írt smst, az anyuja telefonjáról. Örültem neki. Nagyon hiányzik ... testileg is, lelkileg is.

Nincsenek megjegyzések: