2004. április 6.

Megcsináltam tegnap este a terhességi tesztet. Egy csík jelent csak meg, ami annyit tesz, hogy nem vagyok terhes. Hatalmas kő esett le a szívemről. Rögtön küldtem az sms-eket azoknak, akiknek beígértem. És ami nagyon jól esett: este csörgött a telefon, valami 88-as körzetből jött a hívás. Egy pasi hang szólt bele és kérdezte, hogy hányan vagyunk. Hatalmas kérdőjelek sorakoztak a fejemben. Aztán segített, 88-as körzet Veszprém. Innét már ment :)) R. volt az. Nem számítottam a hívására, így duplán jólesett. Elújságoltam neki is a nagy hírt, hogy minden rendben van. A hívás után küldtem Manónak egy smst, hogy remélem vele is minden oké. Pár perccel később ő is felhívott. Beszélgettünk egy picit. Drukkolok neki, hogy az ellentétes eredmények és vélemények közül az bizonyuljon igaznak, amit ő szeretne.
Annyira jólesett, hogy gondoltak rám! Köszönöm - köszönöm - köszönöm!

Évinek is írtam, megbeszéltük, hogy ma este beülünk valahova és ünneplünk.

Felbuzdulva tegnapi eredményem ma reggeli első utam a nőgyógyászhoz vezetett, hogy gyógyszert irassak fel. Nem olyat akartam feliratni, amilyen régebben szedtem, mert az marha drága (és persze a gyógyszer áremelések folyamatosak, az, aki pedig azt dönti el, hogy ezek a fogamzásgátlók mennyibe kerüljenek, menjen finoman szólva a picsába!). Kikértem a doki véleményét. Aki csak annyit mondott, hogy minnél olcsóbb annál több hormon van benne. Aztán az ápolónővel elkezdtek győzködni, hogy az, ami 3800- körül van, már csak pár száz forint választja el attól, ami 4100 ... a rohadt életbe is, egyedül élek, 50ezer forintom van egy hónapra, aminek majdnem a fele elmegy albira, nekem az a pár száz forint is számít! Persze a négyezer párszázasat irattam fel ... De úgy éreztem, amikor kijöttem, hogy porig aláztak. Pedig nem tették, csak jobb belátásra akartak bírni. Szólnom kellett volna, hogy nem hülye vagyok, csak baromi csóró. Mindegy. Ha azt nézzük ... az orvos is mondta, a Kedves fizethetné a felét, elvégre ezt kettőnkért teszem, ráadásul kettőnk közül én mérgezem magam jobban. Teljesen igaza van. Y.-nak is fel fogom vetni az ötletet. Remek. Kérjek pénzt tőle, amikor így is alíg van neki és azért látjuk ritkán egymást, mert nincs munkahelye, nincs fizetése, stb ... Kicsit el vagyok keseredeve ...
De vígasztal, hogy lesz még szarabb is.

Nincsenek megjegyzések: