2004. április 5.

Hétfő van ... Már csak 4 nap a main kívül.

A hétvége egész jól telt. Szombaton Évivel, Zsófival elmentünk fel a Mecsekre kirándulni. Érzem is a fenekemben az izomlázat, de máshol szerencsére nem. Amikor hazaértünk csináltunk madártejet. Ahhoz képest, hogy most csináltam először, azt hiszem egész jól sikerült.
Vasárnap végre kialudtam magamat, délután kitakarítottam, aztán csak döglöttem. Nem idegeskedek. Elvégre mostmár mindegy, de úgy érzem negatív lesz a teszt. Ha meg nem ... akkor ez van.

Azt hiszem Y.-t ez jobban megviseli. Persze érthető .. messze van, és nem tud semmit tenni. De ha utólag mondom el neki, akkor meg az lett volna a baj, hogy miért nem szóltam. Férfiak ... döntsétek már el, hogy mi jó nektek!!

Csípem amikor 60 éves nénikék magyarázzák egymásnak a buszon (tele rosszindulattal), hogy miért fölösleges és flancos dolog a mobiltelefon. ... Hát persze :))

Ma kapok fizut. Végre! Mostmár kicsit az idegeim, és a gyomrom kezdte bánni a pénztelenséget.

Nincsenek megjegyzések: