2004. április 29.

Nem tudok rájönni milyen kő az, amit nemrég vettem a vásárban, és amit magamnál hordok. 2-3 napig hőemelkedésem volt tőle, és azt hiszem most érzem a mentális hatásait, nevezetesen hogy növeli az akaraterőt, és a tanulási vágyat :) Végülis nem az számít mi a neve, de azért nem lenne rossz tudni. Kék színe van, de nem egyenletesen kék, hanem van ahol világosabb, van ahol sötétebb, és pár helyen sötétzöld árnyalatba megy át. Nem átlátszó, tehát nem tartom valószínűnek, hogy fluorid lenne. Bár attól még lehet, nem értek hozzá annyira ...

Ma jön be anyám beszélni főnökömmel a meló miatt. Ő jön valószínüleg a helyemre. 2 hete van arra, hogy megtanuljon mindent. Ott kell kezdenie, hogy hol kell bekapcsolni a számítógépet. nem lesz könnyű, én meg nem mindig vagyok türelmes, néha kifejezetten idegesít, ha valaki egy egyszerű dolgot nem tud megjegyezni. Persze relatív, hogy mi egyszerű és mi nem, de most olyasmire gondoltam, ami tényleg az midnenki számára. Pl hogy hány százalék az áfa és hogyan kell kiszámolni. Mindegy, majdcsak lesz valahogy.

Hirtelen mintha lelassultak volna a napok. Y. 21-én jön. Távolabbinak tűnik ez az időpont most, mint pl egy hétel ezelőtt. Ráadásul azon a héten hétfőn kezdek az új helyen. Bár lennék már 2-3 hónappal öregebb...

Nincsenek megjegyzések: