2004. április 26.

Ez a hétvége is eltelt. Rohannak a napok, a hetek. Nem mintha bánnám, mert így legalább hamarabb lesz máj. 21. Sőt, ha 5-e lesz, az már jó, mert utána már pörögni fognak a napok. Mágikus majális, stb.. aztán már csak 2 hét...
Nem olyan nehéz elvieslni most Y. hiányát, mint mondjuk az első találkozásunk után ...

Pénteken meló után egyből találkoztam a többiekkel és felmentünk Égervölgybe. A fiúk fát gyűjtöttek, aprítottak és tüzet raktak, mi lányok meg a kajával foglalatoskodtunk. Szalonna sütés, miegymás, jól éreztük magunkat. Este jött 2 srác motorral, akik pofátlan módon úgy gondolták, hogy ami a miénk, az az övék is. Mindegy. Végülis ez is csak azért lényeg, mert az egyik megjegyezte, hogy ismerős vagyok neki. Már megint ez ... Vicces, hogy ha új emberkékkel találkozok, akkor legalább a 60-70% -uk úgy érzi, hogy már találkoztunk, ismerős vagyok neki, ilyesmi. Mindegy.

Nem szeretem az olyan embereket, akit görcsösen ragaszkodnak a magunk igazához, és másokra akarják kényszeríteni az akaratukat. És akik nem képesek elfogadni mások nézőpontját, és amint szembesíti őket valaki egy-egy hibájukkal, akkor egyből támadnak. Bár bosszant a dolog, igazából örülök annak, hogy én nem olyan vagyok, és ezzel mosolyogva letudom az illetőt :)

Szombat szerepjáték ... Elvileg Vampire lett volna, de aztán mégsem az lett. Helyette tarokkozni próbáltak tanítani kisebb-nagyobb sikerrel, bár inkább kisebbel. Jó játék meg minden ... csak bele kell jönni.
Utána volt egy kis punny, bár én azt is élveztem, jó volt csak úgy zenét hallgatni, és belebámulni a semmibe. Attól még a fantázia működött.
Aztán előkerült a Magic kártya , színekre válogatva. Hála annak, hogy Y. elég sokat magyarázott a Legend of the Five Rings kártyajátékról, a Magic alapjait könnyen megértettem.Mondhatni egyeszűbb is.
Kis játék, aztán T. elmesélte a "marmantyús" mese azon részét, amiről múltkor lemaradtam. Valójában egy Ars Maciga bevezető modul. Tök jó :)

Hajnali 3-ra értem haza, és fél 11-ig aludtam. Elhatároztam, hogy vasárnap csak olyat csinálok, ami jólesik, amihez kedvem van. Ennek az eredméyne az lett, hogy du. 1től 4-ig pakoltam. Régi dobozokból ki, átnézni a cuccokat, kidobni azt, ami már nem kell. 2 nagy szatyor tele is lett szeméttel. Legalább költözködésnél már nem kell azokat cipelni, így is annyi cuccom van, mint a fene...

A ma reggeli meglepetésem pedig az volt, hogy Y. írt mailt. Nem számítottam rá, pénteken amikor chaten beszéltünk rossz volt a nete, és folyton kifagyott. Nagyon várom már az összeköltözést. Minden reggel mellette ébredni, esténként hozzábújni ... csak sikerüljön normális albit találnunk.

Elvileg ma találkozok jövőbeli főnökömmel, ma fogunk tárgyalni a részletekről az új munkát illetően. Kicsit azért izgulok ...

Nincsenek megjegyzések: