2004. április 16.

Azt hiszem elhatároztam magam. Munkahelyet fogok váltani. És nagyon sok könyvemtől fogok megválni.

Új életet kezdek ... persze nem változik meg minden, de sok dolog igen.
Vannak céljaim is ... a lehető leghamarabb el akarok kezdeni tanulni a Mantra Alternatív Természettudományi Főiskolán. Amint annyi pénz összejön. Szeretnék jogosítványt lerakni. Ez mind pénzfüggő dolog.

Valóban én vonzom a dolgokat magamhoz ... mindent, ami a céljaim eléréséhez kell. Megteremtem a saját valóságomat. És ez ott kezdődik, hogy új munkahely, több fizetés.

Már nem félek ... érzem, hogy a dolgok alakulása nekem fog kedvezni. Csak konkrétan meg kell fogalmaznom hogy mit akarok. Y. vel kapcsolatban is. Persze szem előtt akarom tartani az ő érdekeit is. Szeretnék vele együttélni. Csak Vele ... nem kell más :)

Az az út, aminek eddig csak a mögöttem lévő részét láttam, most előre felé is kezd kitisztulni. Nem vagyok látó, vagy ilyesmi, csak azt ismerem fel, hogy mi mit eredményezhet. Félsiker :)

A kétségek eltűntek, a lélek szabad, az agy picit fél a változásoktól. A szív szerelmes, de tisztán lát. Biztos lesznek nehézségek, esetleg csalódások, ... de igazából nem az számít, amit egy-egy pillanatban megélek, hanem hogy az a dolog, ami hat rám, a későbbiekre nézve mit ad. Mondhatnám, hogy a cél a fontos, a végkimenetel. Az pedig tudom, hogy jó lesz. Akkor is ha rögös az út odáig. Nem vagyok egyedül.

Csak egy kis példa ... Y. amikor itt volt, felvetettem az ötletet, hogy zuhanyozzunk együtt. Ha nem is határozottan, de visszautasította. Bántott a dolog, nekem sokat adott volna lelkileg. Bezuhantam picit. Pár napja mikor beszéltünk, azt mondta, nagyon bánja már, hogy nemet mondott. Viszont legközelebbi alkalommal mégtöbbet fog jelenteni.
Szeretem, hogy van "fejlődés" a kapcsolatunkban. Van motíváló erő, vannak átmenetek a "szintek" között, és ez érzékelhető is.

Tehát nem az számít, amit hirtelen érzek, hanem az, hogy kis lemondással nagyobb eredményt érhetek el. Most jött el az ideje annak, hogy lemondjak dolgokról. Nem félek feladni, ha többet kapok.

És itt a válasz arra, hogy miért nem bánt az, hogy az a csaj átvágott 2500 Ft-tal :) Mintha éreztem volna, hogy sokszorosan visszajön :) És lám ... visszajött :) Ha úgy nézzük, két oldalról is ...

Nincsenek megjegyzések: