2004. április 15.

3 (azaz: három) próba előtt állok ismét. Mindegyik próbámban vannak olyan személyek, akiket a döntéseim érzékenyen érinthetnek, és szinte mindegyikben választanom kell, hogy vagy a saját érdekeimet nézem, és akkor megbántok másokat, vagy pedig mások érzéseit teszem előtérbe és akkor ki tudja hogy járok ...
Szeretnék most belelátni a jövőbe, hogy mi lesz ha az egyik, illetve a másik utat választom, mennyiben változik meg az életem. Úgy érzem fontos döntések előtt állok, és a mostani helyzetek fogják erőteljesen meghatározni a későbbieket. Tudatában vagyok annak, hogy az eseményeket és az eseményekhez kötődő embereket én vonzottam magamhoz. Jó lenne annak is tudatában lenni, hogy mi mit eredményez. A múltban tisztán látom azt az utat, ami idáig vezetett, értem az összefüggéseket, és látom a "véletlenek" közötti kapcsolatokat. Jó lenne, ha nem csak hátrafelé (a múltba), hanem előrefele (a jövőbe) is látnám ezt az utat.

Kiolvastam Sade Márki: Justine, avagy az erény meghurcoltatása c. könyvet. Érdekes, érdekes, tetszik is, bár bevallom, kicsit light-osnak éreztem ahhoz képest, amilyen a Filózófia a budoárban volt. De az utószó (amit sajnos nem tudom, hogy ki írt) nagyon frappáns, és stílusos volt!

Próbálom kicsit összeszedni magam, és jobban a könyvek felé fordulni. következő olvasmányom: Raul Renier : A hitehagyott . Nem most kezdem, kb a közepénél tartok, csak megszakítom néha-néha az olvasását egy másik könyv miatt.
Ha egy jótündér elém röppenne, és azt mondaná, hogy teljesíti 3 kívánságomat, akkor az egyik az lenne, hogy beszabadulva egy Alexandra könyvesboltba a polcról azokat a könyveket vehessem el és kapjam meg, amelyikek csak tetszenek :)) jah, igen ... könyvespolccal együtt.
A másik két kívánság maradjon az én titkom ;)

Nincsenek megjegyzések: