2004. április 2.

2 és fél órát aludtam ... ennek ellenére úgy pörgök, mint a fene.
Reggel találkoztam egy sráccal, akivel éjszaka beszélgettem chaten. Érdekes egyéniség, neki is van egy kis ezós beütése. Egy tea mellett tök jól elbeszélgettünk.
3 új embert ismertem meg ezen a héten, ezek közül 2-vel találkoztam is. Pontosabban, az egyiket már ismertem előtte, csak sosem beszélgettünk.

Kicsit húz a fejem, remélem azért bírni fogom a mai napot anélkül hogy bealudnék.

Éjszaka nem tudom mi történt velem, szinte vibrált körülöttem a levegő, és ez még gépen keresztül is átragadt másokra. Kicsit felborzoltam a kedélyeket. :)) Remélem nem bánta senki.

Elememben vagyok. Hétvégén nem lesz játék. Viszont Villon felajánlott egy olyan lehetőséget, hogy szombaton menjek velük Pestre. Elmennek erre-arra, megnézik a Terror házát, stb ... Még gondolkozom rajta. Igazság szerint szinte semmi pénzem nincs - bár anyámtól kaptam reggel 1000 Ft-ot. Olyan furcsa ... nincs pénzem, és mégsem szenvedek nagyon hiányt semmiben. Bár nélkülözök, de hála másoknak, (leginkább Beának és Villonnak) a minimális dolgok megvannak. Nem mondom, hogy égi gondviselés, hiszen élő embereknek köszönhetem ezt. Tényleg nagyon hálás vagyok nekik, és amint tudom viszonzom a kedvességüket. Ha valaki kihúz a szarból, azt nem felejtem el!

Nincsenek megjegyzések: