2003. május 26.

Végre egy hétvége, amivel meg vagyok elégedve. Péntek délután elmentünk a teázóba, ittünk finom teát (krémes eper és tiramisu), ettünk fincsi teasütit, és mivel előtte otthon bezabáltunk, hazafelé már csak gurultunk :) Szombat délelőtt kiéltem vásárlási hajlamaimat (kopat pénztárcája bánta). Vettünk szélcsengőt, aromaterápiás szappant, amiben színes gyümölcsdarabok vannak, epres füstölőt, és egyéb kis hülyeségeket. Este találkoztunk barátnőmmel, akinek nemrég volt a névnapja. Mivel délelőtt nem vettük neki semmit, és 7-kor már zárva volt szinte minden, ezért vettünk neki egy héliumos lufit. 8ra beszéltük meg a találkozót, előtte Kopattal sétáltunk egyett. Leültünk egy téren egy padra, a lufi ott röpködött mellettem. Elkezdtem csuklani, és persze nem bírtam abbahagyni a nevetést, aminek az eredménye az lett, hogy olyan hangosan csuklottam, hogy az egész tér belezengett. Próbáltam visszatartani a lélegzetemet, aminek következtében vörös lett a képem, majd' megfulladtam a nevetéstől, és tovább csuklottam. Aztán láttam, hogy egy kisgyerek közeledik felém, aki vérszemet kapott a lufitól, és elhatározta, hogy megszerzi tőlem. De nem sikerült neki! 8-kor találkoztunk barátnőmmel, beültünk kedvenc kiskocsmánkba, utána elmentünk hozzánk, belehallgattunk a Nightwish albumba, miközben a lufiból kiszívtuk a héliumot. Sajnos az eredmény nem olyan volt, mint amilyenre számítottunk, bár amikor Zsófi elkezdte szavalni a talpra magyart vékonyka hangon, akkor nem bírtuk ki röhögés nélkül. Kopatnál nem volt hatása a hélumnak, nálam is csak egy picit.
Vasánap lementünk megint a vásárba. Dög meleg volt, és rengeteg ember. A meleggel nem volt semmi bajom, az emberekkel annál inkább. Különösebben nem vettünk semmit, inkább csak nézelődtünk, de a vége felé, már csak mentünk, annyira elegünk volt a melegből. Átmentünk a Plazaba, annak reményében, hogy lehet hogy megnézzük a Mátrix 2-t, de letettünk erről a tervről, amikor szembesültünk a 950 Ft-os jegyárral. Úgy döntöttünk, hogy várunk pár hónapot, aztán kikölcsönözzük tékából. Mire hazaértünk dög fáradtak lettünk, bezuhantunk az ágyba és pihiztunk kb 3-4 órát. Olyan 5 körül ébredtünk fel, és Kopat is és én is össze-vissza álmodtunk minden hülyeséget. Valószínű kaptunk egy kis hőgutát, és az okozta ezeket az álmokat :)

A mai napom egész jól indult ahhoz képest, hogy megint esik az eső. Kicsit infantilis vagyok ma is. És persze nem hoztam magammal pulóvert és most kicsit fázok az irodában.

Nincsenek megjegyzések: