2003. május 29.

€ - hehe, csak most vettem észre, hogy ilyen jel is van a billentyűzeten :)))

A mai napom elég jól indult, remélem ez így is marad, és nem rontja el senki! Leginkább az dobta fel a kedvemet, hogy Leeya megjelenítette a nevemet a saját blogjában. HŰŰ! Annyira jól esett, hogy azt így hirtelen el sem tudom mondani :)) Jó érzés, hogy mások olvasnak, hogy kíváncsiak arra, hogy mik történnek velem. Leeya: köszi, most nagyon boldog vagyok!! :)

Tegnap hatig voltam bent a munkahelyemen, ugyanis 5-kor elkezdett zuhogni az eső, nálam meg nem volt esernyő, és csak egy szál pólóban voltam. Kopat is később ért haza. Miközben vártam, hogy elálljon az eső, interneten találtam egy érdekes oldalt. Főleg az a rész tetszett benne, amikor úgy válaszolnak egy kérdésre, hogy a kérdést valójában nem is tudják. Izgalmas párbeszédek alakultak így ki. Utána felmentem hozzájuk irc-re, és beszélgettem 2 emberkével. Szimpatikusnak tűntek, úgyhogy elhatárotam, hogy gyakrabban fogok feléjük nézni :)

Gumicsizma oldat, már a 3. napja nézem, és még mindig csak a flasheknél, és videóknál tartok. Végre hoztam magammal kislemezt, úgyhogy már otthon is élvezhetem ezeket a hülyeségeket. Egyik kedvenc: egy játék, amikor a vadász megy az erdőben, korlátozott számű lőszerrel, és ha nem lövi le a felé közeledő pucér bácsikat, akkor azok elkapják és "anális élvezetben részesítik" :)) A Happy Tree Frieds - ről pedig már nem is beszélek. Amikor a kismókusból kolbász lesz :))) Van , aki elborzad ezektől, én viszont úgy vagyok vele, hogy inkább ilyen "borzalmakat" nézek, mert ezek csak kitalációk, és nem élő emberekkel, állatokkal történnek meg.

Nincsenek megjegyzések: