2003. május 19.

"Edit your profile" - ez eddig nem volt a bloggom elején. Na mind1.
A hétévégm szörnyen kezdődött, igaz én tehetek erről. Pénteken Kopat bejelentette, hogy szombaton megy gravírozni, és a szüleihez is ki akar menni. Erre én kivertem a hisztit, hogy akkor megint egyedül leszek egész szombaton. Nem azzal volt a bajom, hogy a szüleihez megy ki, hanem azzal, hogy egyedül maradok egész napra. 21 évesen valahogy nem az minden vágyam, hogy verőfényes napsütésben egyedül rodeozzak otthon. Este nem szóltunk egymáshoz. Miközben ő elment lefürödni, én leléptem otthonról. Bementem a melóhelyemre, mert ott legalább nyugi van (meg internet :). Utánamjött, kibékültünk, hazamentünk, stb...
Szombat reggel minden megismétlődött. Reggel ébredés után ment gravírozni, én meg a fejéhez vágtam, hogy utálom, és ne is jöjjön már haza. Aztán dél körül egyszer hazajött, átöltözött és már ment is a szüleihez. Este nyolcra ért haza.
Nem tudom, hogy hiszti - e amit csináltam, nem hiszem. Egyszerűen csak arról van szó, hogy nehezen viselem a magányt, főleg akkor, ha párkapcsolatban élek. Este jó kis sírógörcs, jegelni kellett a szemeimet annyira bedagadtak a bőgéstől. Utálom magamat ilyenkor. De egyszerűen elvesztem az önkontrollt, régi emlékképek jönnek elő, ilyenkor úgy érzem, hogy hiábavaló az életem, és nem érek semmit.
Vasárnap reggel már nyugi volt. Lementünk a vásárba, mert a könyvkereskedő ismerősöm szólt, hogy meg tudta szerezni a Jéghegyek Népe 5.-6. kötetét. Mint mindegyiket, ezeket is 650 Ft-os darabonkénti áron adta. Nagy vígan indultunk tovább a sorokban, mivel a pasi megígérte, hogy meglesz a hiányzó 2 kötet is, és ezzel teljessé válik a 47 kötetes sorozat. Mint mindig, most is a könyveseket céloztam meg, és még a szemüvegemet s magammal vittem, hogy a távolabb lévő könyvekre is jó rálátásom legyen.
Aztán egyszercsak megláttam, és azt hittem, hogy ott helyben dobok egy hátast. Két nagy kupacban ott villogott velem szembe a Jéghegyek Népe könyvsorozatnak legalább 25 kötete. És emellett a könyvárus mellett volt egy másik könyvárus is, akinél szintén volt van 20 kötet. Lefagytam. Tavaly az egész országban kutattam ezután a könyvsorozat után,és szinte sehol nem lehetett megkapni. Néhol felbukkant 1-2 kötet, de azok már megvoltak. Erre tessék! Csak úgy ott volt 3 kupacba!! A 32. és a 42. kötet hiányzik nekem. A 32. megvolt a kupacok között. 300 Ft-ba került!! Nem 650-be! 300 Ft-ba! Nem tudok mit hozzáfűzni ehhez. Csak bosszant, hogy én annyit kerestem, annyit jártam utána, annyit vártam rá, és most ha valaki be akarná szerezni a teljes sorozatot, akkor csak lemegy, és ha elég pénze van, akkor fel tudja vásárolni szinte az összeset, talán 5-6 kötet hiányozna neki.

Nincsenek megjegyzések: