2003. május 9.

Tegnap megtaláltam azt a bögredarabot, amit Csiga hagyott hátra annál a kőfejtőnél, mikor elégette a múltját. Nem lenne túlzás azt mondani, hogy a bögredarab talált meg engem. Sok cuccom van még anyáméknál lenn egy tároló helységben. Először oda mentem. Már az is csoda, hogy az eszembe jutott, hogy keressem meg, ugyanis általában az ilyen kis apróságok kimennek a fejemből. Nem találtam. Aztán a szobában kinyitottam az alsó szekrényt, és ott virított előttem az a doboz, amiben benne volt. Szóval szinte nem is kerestem. Csiga azt tanácsolja dobkam el, mert negatív dolgokhoz van köze. De milyen vagyok én?? Hát persze hogy nem dobom el! Oka van annak, hogy én azt megtaláltam, elraktam, és most ismét előkerült. Mellesleg tényleg van valami igen erős negatív kisugárzása a tárgynak.

Nincsenek megjegyzések: