2003. május 8.

Ma érdekes beszélgetésem volt egy 38 éves pasival. Megbeszéltük, hogy majd jövőhéten összefutunk. Kíváncsi vagyok Kopat mit fog szólni hozzá. Már csak azért is, mert a pasival arról beszélgettünk, hogy milyen is a 2 pasi 1 csaj "felállás". Eddig egyetlen emberkének mondtam el ezt a dolgot, de mivel ő egy kicsit nehezen elérhető, ezért úgy tűnik más jön számításba. Persze ez lehet hogy most nagyon megbotránkoztatóan hangzik. Egyszer voltam már ilyen helyzetben, noha akkor még csak 18 éves voltam, és nem voltam annyira tájékozott, mint most. És szeretném újra átélni, persze csak úgy, ha Kopat az egyik. Akkor lenne az igazi, ha Kopatból kettő lenne :))) De sajnos az nem megoldható. Szeretem, amikor kényeztetnek, bár azt szerintem mindenki szereti :))

Megkaptam a fizumat!! Ha levonom belőle azokat, ami így hirtelen eszembe jutott, akkor marad 20000 Ft. Hmm.. nem valami sok... Még jó, hogy van Kopatnak is fizuja, meg havonta 2000 Ft-os kajajegye.

Nincsenek megjegyzések: