2003. május 22.

Én ugyan nem értek nagyon semmihez az ezoterikán belül, és persze én is sokszor hülyéskedek a közösben a cseten, de az, ami ma ment ott, az már megfeküdte az én gyomromat is. Nem tudom, hogy azok, akik csak idétlenkedni tudnak, azok miért nem csinálnak maguknak egy külön szobát, és mennek oda? Nem sok választ el attól, hogy neveket írja le ide, akik szinte követelik az op jogot, hogy aztán kedvükre káromkodjanak, vagy ha már valamilyen véletlen folytán kaptak, akkor kinyílik a csipájuk, és lenézően beszélnek mindenkivel, aki szóba mer hozni ezoterikus témát. Itt most természetesen nem a normális emberkékre gondolok, és még talán az is természetes lenne, hogy néha megy a flört, de ma egész nap egy értelmes dologról sem volt szó. Arról nem beszélve, hogy kezdik átvenni a tizenéves kiscsitrik a terepet, akik mindenkire lecsapnak, aki bejön. Lehet hogy az én értékrendemmel van a baj. De egyszerűen nem értem azt, hogy ha pasit keresnek maguknak, akkor miért az ezo szobába jönnek??

Próbáltam feltölteni a fw.hu-ra a weboldalamat, de valami nem stimmel. Pedig mindent úgy csináltam, ahogy leírtak. Nem tudom hol lehet a hiba.

Haza akarok menni. Álmos vagyok, fázok, és csalódtam a csetben is. Pontosabban 1-2 emberben. Az vígasztal, hogy holnap már péntek van. De ez a mai nap nagyon lassan megy.

Nincsenek megjegyzések: