2003. május 8.

Reggel az utcán szembejött velem egy srác, a nyakában egy pentagramma lógott, melynek lefelé ált a hegye. Érdekes módon azonban a srácnak tök átlagos "kisugárzása" volt, szóval valószínű csak menőzni akart ezzel a jellel. Ennyire divatosak lennének ezek a "sátáni szimbólumok"? :)) Mindenesetre belőlem semmiféle érzelmet nem váltott ki. Kicsivel később viszont láttam egy csövest. Néztem az arcát ... és legszívesebben megöleltem volna. (Nem kell félreérteni, ez nem azt jelenti, hogy begerjedtem egy hajléktalanra :)) De látszott rajta a reményvesztettség, az hogy feladta már a harcot az élettel szemben. És olyan jó lenne, ha ezeknek az embereknek lehetne nyújtani egy újabb lehetőséget az újrakezdéshez. Elhatároztam, hogy ha gazdag leszek, akkor csinálok egy gyárat, ahol hajléktalanokat fogok foglalkoztatni, kapnának szállást, kaját és pénzt is. Annyi lenne csak a feltétel, hogy rendesen elvégezzék a rájuk osztott feladatokat. És persze valahogy azt is biztosítanám, hogy ne tudják egymást meglopni, mert sokan ezért nem mennek el hajléktan szállásokra. Csak sajnos nem menthetem meg az egész világot egyedül, bármennyire is szeretném. Milliomos meg nem valószínű, hogy még ebben az életemben leszek. De legalább van egy szép terv. Igaz,kitörölhetem vele...

Tegnap Kopat ismét nyomatta a tetkót, most Pista barátunk lett "megjelölve". Rámászott egy skorpió a combjára. Először a srác kicsit majrézott, meg egyfolytában aggodalmaskodott, hogy nem lesz jó, stb... a végén meg már bánta, hogy nem olyan helyre rakatta, ahol láthatja mindenki, olyan jól sikerült. Kezdek hozzászokni ahhoz a börrögő hanghoz. De még mindig görcsbe rándul a gyomrom, mikor arra gondolok, hogy bizony nekem is meg kellene már csinálni rendesen. Jobb lenne minnél előbb túllenni rajta. Hmm... miért nem csinálta meg Kopat már tegnap előtt? :))

Még mindig nincs fizu. Tegnap már jött a "házibácsi" hogy mikor akarunk fizetni. Sajnálom, ha nincs, akkor miből fizessünk? Kopat általában csak 10. után kapja meg. Én elvileg 5-én, ehez képest ma már 8. van.

Furcsa érzések kavarognak bennem... ajjaj, ez valamilyen előérzet. Próbálom betájolni ... általában ha gyomor tájékon érzem, akkor az valami kellemetlen dologra figyelmeztet, ha szív tájékon érzem, akkor kellemesebb élményre számíthatok. Ez viszont a kettő között van. Ilyenkor van az, hogy majd kiderül :))

Nincsenek megjegyzések: