2003. május 7.

Kezdem ismét úgy érezni magam, hogy nem is ebben a világban élek. Reggel a könyvelőtől jött egy rakat irat, és beleolvasgattam. Húú... éves beszámoló, mérlegleltár, pénztár ... baromira nem értek hozzá, pedig egy évig jártam számviteli ügyintéző szakra. Igaz, a vizsgák nem sikerültek :)) Nekem ez akkor is túl bonyolult, sőt nemcsak ez, hanem minden, ami úgymond az üzlettel kapcsolatos. Igaz, nem áll szándékomban saját vállalkozást beindítani, és főnök sem akarok lenni sehol. Valahogy én a beosztott szerepkörben érzem jól magam.

Tegnap Kopat csinált tetoválást az egyik ismerősének. A malajziai ördögöt akarta a fickó a jobb felkarjára. Hozott egy kis kézzel faragott szobrocskát, és arról készült a tetkó, rendes géppel. Tuti lett nagyon. Nekem is van egy tetkóm, a bal lapockámon egy vörös kisördög, aki gonoszan vigyorog, és vasvillát szorongat a kezébe. Azt is Kopat csinálta. Egyetlen probléma van vele, mégpedig hogy elég halványra sikeredett. Ennek az az oka, hogy a hátamon baromi vékony a bőrőm és amikor csinálta,azt hittem ott halok meg a fájdalomtól. Próbálta úgy csinálni, hogy ne fájjon nagyon, ezért nem nyomta rá a tűt annyira, amennyire kellett volna. Tervezzük az ördögöm átszínezését, de még erőt kell gyűjtenem hozzá.

Május 16-án lesz Pécsen Ákos koncert. Jó lenne rá elmenni, bár a belépő ára 3000 Ft. Kicsit húzós. Arról nem beszélve, hogy még nem kaptam meg a fizumat, pedig már 7. van. Igaz, még csak reggel, délutánig bármi történhet.

Mi a különbség az ezoterika és az okkultizmus között??? Nagyjából értem a különbséget, csak megfogalmazni nem tudom. Nekem úgy hat, hogy az okkultizmus, mintha egy kicsit "sötétebb" dolog lenne.

Félelem I

Az óra ketyeg a sötétben, mögötted állok,
Harc nélkül adjuk meg magunkat,
Mondd, hová tűntek az álmok?
Hová tűntek az évek, melyek belénk voltak szerelmesek?

Kést ránt a nyár, a jövő robban,
Úgy van minden, mint gyermekkoromban.
Foghegyről beszél velem, csak játszik,
Csak játszik nekem, a félelem, a félelem.

Régóta állok sötétben, régóta várok,
Várom, hogy lehulljon rólam az évszázados átok.
Várom, hogy legyenek percek, melyek belénk lesznek szerelmesek.

Kést ránt a nyár, a jövő robban,
Úgy van minden, mint gyermekkoromban.
Foghegyről beszél velem, csak játszik,
Csak játszik nekem, a félelem, a félelem.

(Bonanza banzai: Félelem)

Nincsenek megjegyzések: