2003. május 23.

A mai reggel sokkal jobban indult, mint a tegnapi. Talán azért is, mert álmomban Kopattal és egy másik pasival szeretkeztem. Valami fantasztikus volt, és még orgazmusom is volt! :) Ritkán van álmomban orgazmusom, de ha van akkor úgy ébredek, mintha ébren éltem volna át. Nagyon jóóó, és annyi energiát és erőfeszítést sem igényel :)
Aztán álmodtam még arról, hogy munkahelyet váltottam, egy kisállat kereskedésben kezdtem el dolgozni, ahol még ráadásul mosogatni is kellett, és a nagyon koszos tűzhelyet letisztítani. Mindezeket leszámítva egész jó éjszakám volt.

Kopat még mindig nem kapta meg a fizetését, pedig elvileg 10-én kellett volna átutalniuk a számlájára. 23. van. Ez már jóindulattal is a hónap végének számít. Remélem ma már végre megkapja, mert elterveztük, hogy vasárnap gyereknapozunk. Lemegyünk talán a vásárba, aztán körülnézünk hol lesz még a városban valami rendezvény. Reggel láttam, hogy az egyik parkolóban egy nagy sátrat raknak össze. Ráadásul mostmár süt a nap, jóidő van, és hétvégére sem mondanak esőt. Jut eszembe! Valaki mondta, hogy ma is lesz valami világvége-féle. Egy héten belül ez már a 2. megjósolt időpont. Hehe, de aki mondta, annak úgysem hiszek :P

Nincsenek megjegyzések: