2003. május 16.

Tegnap este egy csetes barátom (Elric) írt sms-t. Egy-két hétig kórházban lesz mélyvénás trombózissal. Nem tudom ugyan, hogy ez pontosan mit is jelent, de nem hangzik valami jól. Pár hete fájlalta a térdét, gondolom ott keletekezett ilyen trombózis.

Tombolok otthon a Nighwish és a Blackmore's night zenéjére. Ritkán vagyok úgy dalokkal, hogy annyira tetszenek, hogy szinte már fáj hallgatni. Néhánynak még a szövegét is értem részben. Sajnos az angol szókincsem nem valami gazdag, arról nem beszélve, hogy még a magyar dalok közül is van olyan, aminél rendesen fülelnem kell, hogy megértsem, amit az énekes mond. Ez talán a rossz hallásomnak köszönhető :)) vagy annak, hogy az énekeseknek alíg lehet hallani a hangjukat, annyira elnyomják az ütemek, a vokál és egyebek. Nem baj, ez a két előadó nálam most top-on van.

Egy barátom segítségével megtanultam használni az icq-t. Elég szép bemutatkozást csináltam magamról. Érdeklődési körként megjelöltem boszorkányságtól kezdve a fekete mágiáig mindent. Aki elolvassa lehet hogy azt a következtetés vonja le belőle, hogy én vagyok az az alak, akivel nem akar ismerkedni :)))

Nincsenek megjegyzések: