2003. május 22.

Csütörtök. Nem szeretem a csütörtöki napokat, mert meló után ki kell mennem anyámékhoz, hogy vigyázzak öcsémre addig, amíg anyám elmegy valami hülye tornára. Hetente 2x megy, hétfőn és csütörtökön. Régebben hétfőn is ki kellett mennem,,aztán egyszer tele lett a hócipőm, és nagyon összevesztem anyámmal. A fenébe is, nem én csináltam öcsémet, és elegem van abból, hogy jórészt nekem kellett felnevelnem. És elegem van abból is, hogy ez a csütörtöki kimenetel már annyira természetes lett. Egyetlen előnye az, hogy ha sok mosatlan van, akkor azt ki tudom vinni, és a gép mégiscsak gyorsabban kimossa, mint én otthon kézzel. De akkor is...

Kicsit nyűgös vagyok ma, remélem ez nem fog kihatni a környezetemre. Hmm... hiszen nincs is most jóformán környezetem, mert egyedül vagyok a melóhelyemen :) Szóval remélem nem fogok megbántani senkit.

Nincsenek megjegyzések: