2003. május 29.

Azt mondják minden nőben ott van a hajlam, a leszbikusságra. Sokat gondolkoztam ezen, és arra jutottam, hogy én kivétel vagyok. Valahogy nem hoz lázba az, hogy egy másik csajt simogassak, és mikor ilyen jellegű film megy, az is hidegen hagy. Most akkor bennem van a hiba? Őszinte leszek: szerintem nincs jobb egy jó hímtagnál, és nem tudja azt pótolni semmi sem. Legalábbis nekem. :)) A kíváncsiság azért ott van bennem, hogy vajon milyen lehet intim kapcsolatba kerülni egy lánnyal, de azt hiszem nem vállalnám be. Igaz, nem kerültem még olyan helyzetbe, hogy fentállt volna ennek a lehetősége. Meg talán ez amiatt is van, mert orálisan igencsak nehéz engem kielégíteni. Hmm.. vagy ez a téma már nagyon intim? :)) Aztán otthon megint megkapom Kopattól, hogy már megint miket írtam a blogomba :)))

Nincsenek megjegyzések: